FruLuna Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Jeg har en del topper som har fått sånne fine gulaktige deo-/svetteflekker under armene. Ingen dyre topper, men noen er jeg glad i og kunne tenke meg å bruke mer, men ikke med disse flekkene på. Er det noe man kan gjøre for å bli kvitt det? Vil kloring ta det, og i så fall hvilken oppløsning bør jeg bruke? De fleste er i bomull, evt. bomullsblanding... Takk for alle råd!
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Uff.. jeg lurer på det samme Jeg har fått flekkene mindre med "Vanish" , men ikke helt borte....
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Jeg har aldri opplevd sånne merker.. Verken fra deodorant i form av hvite flekker, eller gule svetteflekker. Merkelig Klor tar det sikkert, men da bleker du isåfall hele plagget hvitt.
Antlers Skrevet 21. juni 2011 #4 Skrevet 21. juni 2011 Mine forvinner stort sett om jeg gnir inn flekkene med flytende ull/silke-vaskemiddel og lar de ligge over natten, for så å kjøre de en runde i vaskemaskinen. Om flekkene sitter ekstra godt, legger jeg tøyet i kaldt vann noen timer før jeg skal vaske det i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå