Gå til innhold

Butterflies and hurricanes


Auri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg må jo skrive det her: Star fikk jobben. HURRA! De valgte ham fremfor to utdannede servitører med fagbrev, og de snakka til og med om å sponse vinkelnerutdannelse for ham om et år...! (det er utdanning som koster 60.000 kr det!). Jeg er kjempestolt av ham :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nótt, det er 80-100% servitørjobb på den beste resturanten i byen.

Jeg er kjempebekymra for Herr Pixie (som er det han kommer til å hete heretter, det bare blei sånn). Han har hatt litt smerter i tannkjøttet fredag og lørdag. I dag våknet han opp hoven hele den ene halvdelen av ansiktet, og har vært i mye smerter hele dagen, til tross for STORE mengder smertestillende (jeg har prøvd å begrense ham litt, men han har så vondt... ) Han har brukt mesteparten av dagen med å sove på sofaen. Jeg har fått UVI igjen, men kan ikke ta vare på meg selv slik jeg burde, for han greier nesten ingenting. Jeg har vondt i magen, så bekymra er jeg. Kan bare glemme å sove med det første. Nå ligger han på sofaen med dyne og pute og halvsover, jeg har satt på film for ham sånn at han skal ha noe å distrahere seg med når han er våken. Jeg takler dette veldig dårlig; han er klippen min, den som alltid tar vare på meg, og når han blir syk (og han er veldig typisk mann der, han blir aldri ordentlig syk om du skal tro ham, selv leddgikta er bare et lite ubehag) så faller verdenen min sammen, jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det. Særlig ikke sånn som nå, hvor jeg ikke kan gjøre noe som helst for å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har så vondt :( Han sover, og ynker seg i søvne, hele ansiktet hans er en smertegrimase. Og vi er tomme for smertestillende.

Legevakta mente han måtte til tannlegen... Fy faen, legevakta her er helt udugelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har så vondt :( Han sover, og ynker seg i søvne, hele ansiktet hans er en smertegrimase. Og vi er tomme for smertestillende.

Legevakta mente han måtte til tannlegen... Fy faen, legevakta her er helt udugelig.

Er vel ikke så rart om de mente han må til tannlegen? Det er ikke mye annet enn å gi smertestillende de kan gjøre på legevakta, og det har han jo allerede tatt store mengder av i følge deg. Når han også klarer å sove, så har han det mye bedre hjemme enn på legevakta. Høres på meg ut som det er noe visdomstanngreier. Kom dere til tannlegen i dag, så blir det nok bedre. :troest: God bedring til Mr. Pixie.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffaseg, jeg fikk også sånn plutselig for en stund siden. Sov på badegulvet for jeg hadde spist for mange smertestillende så jeg bare spøy de opp igjen. Samboeren ringte tannlegen min morgenen etter og forklarte problemet, og de fakset resept på antibiotika/penicillin (husker ikke helt) og paralgin forte til apoteket mitt. Så fikk jeg time hos tannlegen ganske kjapt, og de fant ut at jeg hadde massiv betennelse i en rotfylt tann. Fikk fikset det på den timen, og så var alt bra igjen.

God bedring til Herr Pixie og til deg, dette kommer til å gå helt fint! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var hos legen i dag. Det er overhodet ikke noe med tennene; han har fått kusma. Som jeg mistenkte. Han skal på sykehuset i morgen for enda fler prøver og for å se om han kan få antibiotika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke bra, men sånn du forklarte det hørtes det unektelig ut som en tannting. Kusma er ikke noe gøy, og det er jo heller ikke bra for voksne menn å få det. Håper det går over fort. Riktig god bedring til mr. Pixie og til deg! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skreiv det innlegget når jeg var både fysisk syk selv med smerter og feber, ikke hadde sovet noe særlig natta før og var syk av bekymring, så jeg forklarte nok ikke helt bra nok.

Jeg har ikke sovet noe særlig, satt oppe til åttetida om morgenen for å følge med åssen det gikk med ham, han begynte nemlig å puste dårlig og sånt. I åttetida hadde jeg så vondt at jeg måtte legge meg ned litt med varmeflaske, og da greide jeg selvfølgelig å sovne :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, Herr Pixie! Har aldri vært borti kusma før, kan tenke meg at det er litt skummelt ja! Og enda skumlere at det var så likt tannproblemer, jeg hadde garantert trodd det var noe med tennene. Det er godt han har ei så snill kone til å passe på! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...