Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det være juks? Hvem som helst kan importere lovlige varer til Norge. Ikke bare frisører. :)

Skrevet

1,5 liter sjampo?? Da hadde jeg gått lei, ja det virker mistenksomt med så mye produkt til så billig penge......

Skrevet

Pft, sett hva frisørprodukter koster i f.eks. England?

Skrevet

Jeg har kjøpt de store flaskene med Wella SP sjampo hos blivakker.no, og sjampoen både luktet, føltes og så ut som den samme SP-sjampoen som jeg kjøpte i en liten, kjempedyr flaske hos frisøren :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for var folkens. Blir bare litt mistenkelig når det er så utrolig billig.

Ja det er biligere i utlandet, men sysndet er veldig biliig til norge å være. Så klarer ikke helt å bare syns det er bra :) hehe..

Itillegg har det o vært mye rykter om de, og prod. de selger.. hmm

Skrevet

Takk for var folkens. Blir bare litt mistenkelig når det er så utrolig billig.

Ja det er biligere i utlandet, men sysndet er veldig biliig til norge å være. Så klarer ikke helt å bare syns det er bra :) hehe..

Itillegg har det o vært mye rykter om de, og prod. de selger.. hmm

Heia,da er det bare la være å kjøpe de om du tror de er fake,kjøpte de i DK på Føtex for under 200,sjekka med samme jeg hadde hjemme,samme lukt,konsistens osv.Men fy,alt for mye,du har flaska i evigheter,blir drittlei.Er så billig på Feelunique o.l. for vanlige flasker så bes heller forsjellige av de, så får jeg litt forsjellig håret trenger.

Skrevet

Hadde de solgt falske varer, så hadde vel politiet stengt sjappa deres for lenge siden :)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde de solgt falske varer, så hadde vel politiet stengt sjappa deres for lenge siden :)

Hvis politiet skulle stengt sjappa til alle som solgte falske varer, så hadde de vel ikke gjort annet.

Skrevet

Ok? Er det så gale i Norge da? Hvilke kjente butikker i Norge er det som selger falske varer da?

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke det var så billig jeg, i tillegg er frakten på blivakker svindyr og leveringstiden er lang.. Jeg bestilte en sånn flaske på feelunique til under 200 kroner inkludert frakt! De har de ikke inne akkurat nå da.. Men jeg ville ikke kjøpt en så stor flaske, du kommer til å bli dritt lei! Se på feelunique.com der selger de blandt annet de store tigi flaskene med shampo til rundt 70-80 krone inkludert frakt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...