AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 http://www.blivakker.no/6037e4fd-d7fb-4c04-9771-63a9e9856f4c/search/?q=1500ml Kom over disse shampo og balsamene jeg har utrolig lyst på, men syns det var misstenksomt billig, og ser på bloggen til Kristina Andersen at hun skriver at det egentlig bare er frisører som får kjøpt disse flaksene.. Juks?
Zzyzx Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Hvorfor skulle det være juks? Hvem som helst kan importere lovlige varer til Norge. Ikke bare frisører.
Djungelvrål Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 1,5 liter sjampo?? Da hadde jeg gått lei, ja det virker mistenksomt med så mye produkt til så billig penge......
Zzyzx Skrevet 21. juni 2011 #4 Skrevet 21. juni 2011 Pft, sett hva frisørprodukter koster i f.eks. England?
Tøsen Skrevet 21. juni 2011 #5 Skrevet 21. juni 2011 Jeg har kjøpt de store flaskene med Wella SP sjampo hos blivakker.no, og sjampoen både luktet, føltes og så ut som den samme SP-sjampoen som jeg kjøpte i en liten, kjempedyr flaske hos frisøren
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Skrevet 21. juni 2011 Takk for var folkens. Blir bare litt mistenkelig når det er så utrolig billig. Ja det er biligere i utlandet, men sysndet er veldig biliig til norge å være. Så klarer ikke helt å bare syns det er bra hehe.. Itillegg har det o vært mye rykter om de, og prod. de selger.. hmm
hufsa! Skrevet 21. juni 2011 #7 Skrevet 21. juni 2011 Takk for var folkens. Blir bare litt mistenkelig når det er så utrolig billig. Ja det er biligere i utlandet, men sysndet er veldig biliig til norge å være. Så klarer ikke helt å bare syns det er bra hehe.. Itillegg har det o vært mye rykter om de, og prod. de selger.. hmm Heia,da er det bare la være å kjøpe de om du tror de er fake,kjøpte de i DK på Føtex for under 200,sjekka med samme jeg hadde hjemme,samme lukt,konsistens osv.Men fy,alt for mye,du har flaska i evigheter,blir drittlei.Er så billig på Feelunique o.l. for vanlige flasker så bes heller forsjellige av de, så får jeg litt forsjellig håret trenger.
Gjest Michelle82 Skrevet 21. juni 2011 #8 Skrevet 21. juni 2011 Hilde Christina skrev dette innlegget om Bli Vakker: Useriøst
Jade Skrevet 21. juni 2011 #9 Skrevet 21. juni 2011 Hadde de solgt falske varer, så hadde vel politiet stengt sjappa deres for lenge siden
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #10 Skrevet 22. juni 2011 Hadde de solgt falske varer, så hadde vel politiet stengt sjappa deres for lenge siden Hvis politiet skulle stengt sjappa til alle som solgte falske varer, så hadde de vel ikke gjort annet.
Jade Skrevet 22. juni 2011 #11 Skrevet 22. juni 2011 Ok? Er det så gale i Norge da? Hvilke kjente butikker i Norge er det som selger falske varer da?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #12 Skrevet 22. juni 2011 Syns ikke det var så billig jeg, i tillegg er frakten på blivakker svindyr og leveringstiden er lang.. Jeg bestilte en sånn flaske på feelunique til under 200 kroner inkludert frakt! De har de ikke inne akkurat nå da.. Men jeg ville ikke kjøpt en så stor flaske, du kommer til å bli dritt lei! Se på feelunique.com der selger de blandt annet de store tigi flaskene med shampo til rundt 70-80 krone inkludert frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå