Miapia Skrevet 15. november 2003 #1 Skrevet 15. november 2003 Leter etter litt pene høye støvletter, helst svarte. Problemet er at jeg vet akkurat hva jeg vil ha, og da finner jeg selvfølgelig ingen... Og jeg vet akkurat hvordan de ser ut inni hodet mitt, men å forklare det....... Prøver: Høyhælte, gjerne med litt tynn hæl, klikk-klakk, ikke så spisse som de fleste skoene er nå. Vil ha de litt spisse framme, men med litt mer firkanta tupp. Forståelig? Noen som har sett noen sko som kan ligne på disse?
Gjest Paff Skrevet 15. november 2003 #2 Skrevet 15. november 2003 Vet ikke hvor du bor i landet, men Feet Me i Telegrafen i Bergen har mange lekre og spesielle støvletter. Ellers kan du jo ta en titt her: www.lillevinkelsko.com eller www.dna-shoes.com
*marte* Skrevet 15. november 2003 #3 Skrevet 15. november 2003 hvilke skobutikker fører dna, puff? miapia, jeg kjøpte sorte, høye, støvletter med spiss, firkantet tupp på bianko. Men det var to år siden... Er kanskje verdt et forsøk likevel?
Catzy Skrevet 15. november 2003 #4 Skrevet 15. november 2003 Det er foresten http://www.lillevinkelsko.no DNA har utsalg like ved Birkelunden, Grünerløkka, mener jeg å huske. Vet ikke hvilke kjeder som fører dem, men du kan jo ringe litt rundt å spørre. Navigasjonen på dna-siden var foresten helt psyko... Og likte ikke skoene deres heller, synes de støvlene med gummi-kile-hæl som går over hælkappa er så stygge... Men det er ikke jeg som skal handle, heldigvis. Catzy
ringblomst Skrevet 15. november 2003 #5 Skrevet 15. november 2003 Kan dessverre ikke hjelpe deg med annet enn å anbefale Grensen Skotøimagasin i Grensen 12 - de har også en filial på Byporten. Ellers pleier Nye Sko på Vinterbro å ha mye jeg liker. *marte*: dna finnes også på Ski Storsenter.
Sirius Skrevet 16. november 2003 #6 Skrevet 16. november 2003 Jeg har netopp kjøpt meg støvletter som ligner på din forklaring; de er sorte, ganske høy hel, som er bred når en ser bakfra og smal når en ser fra siden, spiss tå som er firekanta ytterst med en sømm på oversiden av skoen fra tå til ankel. De er lagd av tynt kunstig materiale som ser ut som skinn, skaftet er høyt og trangt, kjempe fint til korte skjørt. Dette er en type sommer/innestøvlett og kostet kun 400,- på Skoringen. Så da spørs det bare om det er fora vinterstøvlett eller tynne inestøvletter du ser etter da?
Miapia Skrevet 16. november 2003 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2003 Å, de hørtes fine ut! Får ta meg en tur og kikke litt (selv om jeg tror jeg har vært overalt nå!) Takk for tips! Fine støvletter er verdt litt frysing! :D
Væren Skrevet 16. november 2003 #8 Skrevet 16. november 2003 hvilke skobutikker fører dna, puff? miapia, jeg kjøpte sorte, høye, støvletter med spiss, firkantet tupp på bianko. Men det var to år siden... Er kanskje verdt et forsøk likevel? Jeg kjøpte også støvletter med høy hæl og firkantet tupp på Bianco for 2 år siden! Har ikke vært der på lenge, men de pleier i alle fall å ha mye stilig!
Miapia Skrevet 16. november 2003 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2003 Jeg kjøpte også støvletter med høy hæl og firkantet tupp på Bianco for 2 år siden! Har ikke vært der på lenge, men de pleier i alle fall å ha mye stilig! Ja, Bianco har mye stilig! Finner som oftest alltid noe jeg har lyst på der! Så sko blir det nok på meg uansett!
Gjest Fuglehue Skrevet 16. november 2003 #10 Skrevet 16. november 2003 Jeg har NØYAKTIG slike sko som du beskriver :D skoringen, 400 kroner!
Gjest Fuglehue Skrevet 16. november 2003 #11 Skrevet 16. november 2003 Jeg har netopp kjøpt meg støvletter som ligner på din forklaring; de er sorte, ganske høy hel, som er bred når en ser bakfra og smal når en ser fra siden, spiss tå som er firekanta ytterst med en sømm på oversiden av skoen fra tå til ankel. De er lagd av tynt kunstig materiale som ser ut som skinn, skaftet er høyt og trangt, kjempe fint til korte skjørt. Dette er en type sommer/innestøvlett og kostet kun 400,- på Skoringen. Så da spørs det bare om det er fora vinterstøvlett eller tynne inestøvletter du ser etter da? Hoho vi har samme sko!
Gjest Paff Skrevet 16. november 2003 #12 Skrevet 16. november 2003 hvilke skobutikker fører dna, puff? ? Nå har du jo fått noen svar allerede, men her i Bergen har DNA en egen butikk på Torgallmenningen. Tror de har flere egne butikker rundt om i landet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå