Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok, nå er jeg forbanna! jeg leter etter pensko, tråla ørten skobutikker i Oslo i går uten å finne noe som helst. Alle hadde sko som var spisse foran, med syltynne hæler, eller sandaler. Så tenkte jeg jeg skulle kikke på nettet, fant en link til en side på jenteporten, og regna jo med at de shippa til utlandet. Jeg fant akkurat sånne sko jeg kunne tenke meg, men da jeg prøver å bestille....så shipper de ikke til Norge! De shipper kun rundt i USA :evil:

Så nå får jeg ikke pensko likevel :kjempesinna:

Er det noen her som veit om hvor jeg kan få tak i noe som ligner disse skoa her: http://store.nordstrom.com/product/product...StyleID=2819064

Jeg begynner å bli temmelig desperat nå, for jeg må ha pensko før jul. De må ha tjukke høye hæler for jeg har svake ankler og jeg klarer ikke gå med tynne hæler, ikke liker jeg det heller. Vil ha sko som nesten er litt firkanta foran, liker ikke disse spisse skoene, de blir for pene og for lite meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være ærlig, så tror jeg at dee eneste stedene du finner slike sko, er enten på Fretex eller på litt utdaterte billigbutikker. :( Slike sko er liksom ikke moderne lenger, samme hvor behangelige og greie de er. Er også tilhenger av litt tykke hæler, og det er bare ikke vår sesong...

Catzy

Skrevet

Kanskje denne moten kommer til Norge etter hvert - var nylig i England og kjøpte noen der som ligner veldig i fasong, uten ankelrem.

Gjest Eline ikk pålogget
Skrevet

Mener å ha sett noe lignende på økonomisko.

Skrevet

det kommer mer og mer av runde tupper nå,

nesten sånn 40-talls sko, men kanskje ikke så tjukke såler.

Har du vært i Bogstadveien, og helt nederst i Hegdehaugsveien. Masse skobutikker som har pensko med runde tupper. Det har jo vært mest spisse i det siste.

Har du vært på Victoria sko i Grensen?

Skrevet

var på alle skobutikkene jeg kom over på Grensen, men kan jo hende jeg overså en. Orka ikke stresse opp i Bogstadveien og Hegdehaugsveien ettersom jeg bare var på dagstur til Oslo. Men jeg er egentlig ikke ute etter så veldig runde sko egentlig, vil heller ha dem litt butte eller litt på grensen til firkantet. De 40-talls skoene jeg har sett, har hatt tynn såle framme og da blir de for "pene" igjen. Jeg vil ha dem litt røffere, og jeg er nesten avhengig av at de har litt kraftig såle framme også pga av penklærne jeg har. Alle lange skjørt er jo så fordømt lange selv i størrelse small.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ärlig talt: Hva skal du med de skoa?

De var ikke lekre. Det var nok derfor du ikke fant noe lignende noe sted. Kjöp deg noe ordentlig!

Det er kult med spisse tupper og tynne höye heler. Kjöp deg Vogue og bli inspirert!

Hvis du absolutt vil ha sko som har rund tupp, finn noe med litt mer klasse.

Gjest Anonymous
Skrevet

Og det fins sydamer som fikser det meste.

Skrevet
Ärlig talt: Hva skal du med de skoa?  

De var ikke lekre. Det var nok derfor du ikke fant noe lignende noe sted. Kjöp deg noe ordentlig!  

Det er kult med spisse tupper og tynne höye heler. Kjöp deg Vogue og bli inspirert!

Hvis du absolutt vil ha sko som har rund tupp, finn noe med litt mer klasse.

Siden du bare er så utrolig smart, og bare har sååå mye klasse. Hva med meg som bruker størrelse 42 i sko, hvor stilig og "klassete" blir det med sko med lange spisse tupper? Uansett hvor kult du synes det er tror ikke jeg det er meningen at det skal se ut som om man går på ski, eller hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...