Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke nettsider bruker dere når dere skal bestille fotobøker? Er ute etter en litt mer avansert form fotobok, hvor man kan ha med litt tekst og ha ulike format og plasseringer på bildene.

Har sett på både Blurb og Photobox som gode alternativer, men er det noen som har erfaringer med disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket ut fotoknutsen.no?

Jeg er veldig fornøyd med dem iallefall.

Skrevet

Vi har bestilt fra Blurb to ganger, og har vært veldig fornøyde. Den første boken hadde vi litt få sider i (men ikke færre enn anbefalt), den ble ikke helt fin i ryggen. De neste var i større format og flere sider, og veldg flotte. Bildene og trykket var like bra på begge.

Skrevet

Eurofoto. Kjap levering og veldig bra:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eurofoto. Kjap levering og veldig bra:)

Ja, jeg er stor sett fornøyd med dem også.

Skrevet

Jeg bruker også eurofoto.no og er veldig fornøyd. Har blant annet laget kokebøker og helt andre ting enn vanlige fotobøker med dem. Enkelt i bruk også, synes jeg.

Skrevet

Jeg har brukt blurb et par ganger, fikk det anbefalt av fotografen som tok bryllupsbildene våre. Veldig fornøyd alle gangene :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare prøvd ut japanfoto, og har vært veldig fornøyd med de! :D

Skrevet

Nfoto.no

Litt kronglete i begynnelsen men kommer fort inn i det. mulig de har oppgradert løsningene siste året.

Fotoknutsen var et mareritt.

Skrevet

Har bare testet ut fotoknudsen. Er kjempefornøyd med kvaliteten. Ikke så fornøyd med selve programmet, men tror de har endret det siden sist jeg brukte det. Moren min bruker japanphoto/elkjøp og er veldig fornøyd med de (samme type trykkmaskin).

Skrevet

Jeg har prøvd både Blurb og FotoKnudsen. Jeg har to bøker fra Blurb, og det er de jeg er mest fornøyd med. Både med tanke på brukervennlighet og muligheter da jeg satt sammen bøkene (følte det var større frihet på Blurb med tanke på maler, fargevalg på sider osv), samt kvaliteten på selve bøkene. Rask levering har de også. FotoKnudsen er også greit, så ikke noe dårlig alternativ det heller.

Ellers har jeg hørt mye positivt om JapanFoto, men har aldri prøvd dem selv.

AnonymBruker
Skrevet

Er fornøyd med extrafilm.no :)

AnonymBruker
Skrevet

Brukte Nfoto.no sist gang jeg bestilte fotobok. Utrolig rask levering og kjempefine bilder, og så hadde de masse valgmuligheter på siden. Før det bestilte jeg hos en av de større (husker ikke om det var Fotoknutsen eller Eurofoto), men bildekvaliteten ble ikke slik jeg håpet.

Skrevet

Brukte du samme bildene på begge bestillingene? Min mor bestilte bilder og klagde på bildekvaliteten. Når jeg så på bildene på PCen hennes, så viste det seg jo faktisk at det var bildene hennes som var dårlige. Men Eurofoto har vi ikke prøvd ut.

• 3 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Kråkesaks, moderator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...