Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som anbefaler Kypros ? Er det dyrt der ?

Skrevet

Glemte.. Hva med Bulgaria ?

Har hørt noen si at strendene er litt forsøpølet. Noen som vet ?

Gjest Anonymous
Skrevet

Kypros er topp. Kjempeflotte strender, krystallklart vann og masse god mat. Tror prisnivået er litt høyere enn andre "syden steder", men uansett så er det ikke dyrt.

Jeg har vært på Agiya Napa tidligere og om 4 uker reiser jeg til Fig Tree Bay, gleder meg!!!!

Benny

Skrevet

Jeg har nettopp vært på kypros, og er veldig positivt overrasket! Agia Napa er faktisk veldig fint, og reiser man tidlig eller sent i sesongen, eller bor litt unna sentrum trenger det ikke å være kun fest og tut og kjør. Star Tour sitt hotell Blue Village Callisto er helt topp!!

Skrevet

Jeg har nettopp vært på kypros, og er veldig positivt overrasket! Agia Napa er faktisk veldig fint, og reiser man tidlig eller sent i sesongen, eller bor litt unna sentrum trenger det ikke å være kun fest og tut og kjør. Star Tour sitt hotell Blue Village Callisto er helt topp!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Du som skal til Fig Tree Bay snart bør gå å spise på Blue Spice. Er en restaurant med ett lite galleri. Kjempe bra mat!!!!!! og god service. Vi har nettopp kommet tilbake fra Fig Tree Bay. Var der to uker og hadde det helt herlig. Vi reiste med Saga og bodde på Fig Tree Garden!!!

Skrevet

For noen år siden var jeg i Fig Tree Bay på Kypros, og stor koste meg. Det var kjempe kjekkt der! Vi var der en uke. Været var litt overaskende og av til. En dag kunne det plutselig begynne å regne, men tror ikke dette er vanlig. Så ikke noe til "inpålsitne"gate mennesker som skulle selge alt til enhver tid. Servicen der var på topp.Vertfall alle stedene jeg var å spiste. Og du følte deg som en special gjest. Det er mangen hyggelige drosjesjåfører.

Prisen på mat og drikke er noelundet som her i Norge. Men MYE bedre icon_biggrin.gif

Jeg vil ikke anbefale folk som vil se "et nytt land" , det er ikke så mye anderledes en hellas,tyrkia eller kreta. Det er et typisk ferie sted vil jeg da si..

1212[ Dette Innlegg er endret av: Guess What! den 2002-05-19 13:41 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...