Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man slike klistremerker? Må jeg bestille på nett eller kan jeg finne det i en butikk? Skulle gjerne hatt det i løpet av uka :/

Skrevet

ah! supert! er du sikker på at de har på postkontoret, Fable? Bare sånn at jeg ikke tar en bomtur :)

AnonymBruker
Skrevet

Mine lå sammen med tømmekalenderen for båsdunkene.

Skrevet

Jeg fikk fra Biltema, funker veldig fint :nigo:

Skrevet

Jeg laget selv i Paint. :)

Skrevet

På posten har de, ja. Der fyller du ut et skjema også, så vet posten at de har en mindre som skal ha reklame. Ved å hente ut klistremerke der hjelper du dem å bestille riktig antall, og dermed blir det produsert mindre. :)

Skrevet

Fint om man sier ifra til posten ja, som brukern over meg sier :) ellers kan postbudet legge oppi reklame likevel, bare for å være jævlig fordi du ikke sier ifra :P

Gjest Spinell
Skrevet

Fint om man sier ifra til posten ja, som brukern over meg sier :) ellers kan postbudet legge oppi reklame likevel, bare for å være jævlig fordi du ikke sier ifra :P

Hvis det gjentar seg sier man fra til både Posten og forbrukermyndighetene, og jeg skal si deg at det virker :)

Skrevet

Går fint an å lage et selv også. Postbudet har akkurat like stort forbud mot å legge reklame i postkassa di da - men som de andre nevner så gjør det jo bestillinger og slikt enklere for dem, og det påvirker jo også statistikkene over hvor mange som har reservert seg. :)

Husk at det ikke bare er posten som går med reklame, bl.a. har avisbudene og Norpost endel slikt. De skal også respektere dette, men om postkassa ikke åpenbart tilhører akkurat din dør (f.eks. om du bor i blokk), så kan det hende du må merke døra også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...