Snop Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Hvor får man slike klistremerker? Må jeg bestille på nett eller kan jeg finne det i en butikk? Skulle gjerne hatt det i løpet av uka :/
Sugerøret Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 (endret) http://www.gronnhverdag.no/nor/TM/Nettbutikk/Klistremerker/Klistremerke-Gratisaviser-Nei-takk?utm_source=Facebook&utm_medium=SO&utm_campaign=Gratisaviser+-+nei+takk tror posten har noen også Endret 21. juni 2011 av Kårky
Snop Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2011 ah! supert! er du sikker på at de har på postkontoret, Fable? Bare sånn at jeg ikke tar en bomtur
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Skrevet 21. juni 2011 Mine lå sammen med tømmekalenderen for båsdunkene.
kirstiJ Skrevet 23. juni 2011 #9 Skrevet 23. juni 2011 På posten har de, ja. Der fyller du ut et skjema også, så vet posten at de har en mindre som skal ha reklame. Ved å hente ut klistremerke der hjelper du dem å bestille riktig antall, og dermed blir det produsert mindre.
Daniel84 Skrevet 23. juni 2011 #10 Skrevet 23. juni 2011 Fint om man sier ifra til posten ja, som brukern over meg sier ellers kan postbudet legge oppi reklame likevel, bare for å være jævlig fordi du ikke sier ifra
Gjest Spinell Skrevet 23. juni 2011 #11 Skrevet 23. juni 2011 Fint om man sier ifra til posten ja, som brukern over meg sier ellers kan postbudet legge oppi reklame likevel, bare for å være jævlig fordi du ikke sier ifra Hvis det gjentar seg sier man fra til både Posten og forbrukermyndighetene, og jeg skal si deg at det virker
Pingting Skrevet 23. juni 2011 #12 Skrevet 23. juni 2011 Går fint an å lage et selv også. Postbudet har akkurat like stort forbud mot å legge reklame i postkassa di da - men som de andre nevner så gjør det jo bestillinger og slikt enklere for dem, og det påvirker jo også statistikkene over hvor mange som har reservert seg. Husk at det ikke bare er posten som går med reklame, bl.a. har avisbudene og Norpost endel slikt. De skal også respektere dette, men om postkassa ikke åpenbart tilhører akkurat din dør (f.eks. om du bor i blokk), så kan det hende du må merke døra også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå