Gjest Donna Skrevet 15. november 2003 #1 Skrevet 15. november 2003 Jeg lurer på hvilke av Leonard Cohens sanger som er best jeg og bør lastes. For han har så mange - og noen er sikket mer kjent enn andre. Så noen foslag mottas med takk
Catzy Skrevet 15. november 2003 #2 Skrevet 15. november 2003 Mine Cohen-favoritter: Famous Blue Raincoat I'm your man (Fra VG-reklamen) So long, Marianne (Skrevet om en norsk dame, kona til kjent norsk 60-talls-forfatter som jeg ikke husker navnet på) Joan of Arc You know who I am Who by Fire If it be your will First we take Manhattan Har foresten ikke hørt så mye av det han har gjort de siste årene, så dette er de gamle klassikerne. Kan også anbefale cd'en "Hadde månen en søster", som er Cohen på norsk. Bra oversettelser, bra, kvinnelige sangere. Catzy
Ana Skrevet 15. november 2003 #4 Skrevet 15. november 2003 Er ikke så altfor kjent med musikken hans ennå, og liker ikke alt jeg har hørt, men er veldig glad i Famous Blue Raincoat, Chelsea Hotel og Hallelujah.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå