Gjest Raindrops Skrevet 21. juni 2011 #21 Skrevet 21. juni 2011 Klesstilen til folk tenker jeg ikke så mye på, om det er slabbedask eller snobb spiller ingen rolle for meg. Det er verre når folk går i alt for trange klær, eller klær som er gjennomsiktige osv. Men det er mest fordi jeg tenker "stakkars jente, ser du ikke at den shortsen gir deg pølsebein, og at den toppen gir deg 5 valker istedenfor en pen kosemage" 1
Gjest aeikina Skrevet 22. juni 2011 #23 Skrevet 22. juni 2011 Klesstilen til folk tenker jeg ikke så mye på, om det er slabbedask eller snobb spiller ingen rolle for meg. Det er verre når folk går i alt for trange klær, eller klær som er gjennomsiktige osv. Men det er mest fordi jeg tenker "stakkars jente, ser du ikke at den shortsen gir deg pølsebein, og at den toppen gir deg 5 valker istedenfor en pen kosemage" Heelt enig! Verste er folk som overhode ikke kan kle seg etter kroppsfasong. Fryktelig mange som kler seg etter "trenden", men de ser jo IKKE ut. Jeg mener man skal kle seg etter sin figur og ikke moten. Verste for tiden er highwaist på bollemager og flatrumper!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #24 Skrevet 22. juni 2011 Jeg synes det er litt forskjell på "dårlig smak" - som selvfølgelig er alt det som jeg ikke liker - og dårlig smak som i at folk går rundt i klær som er for trange, for korte, gjennomsiktige e.l. på en måte som får meg til å tro at det ikke egentlig var hensikten. F.eks. ser jeg en del damer med tights som er så trange over baken at stoffet nesten er gjennomsiktig, og da tenker jeg at det ikke er pent og også at det neppe var tanken. Da må jeg innrømme at "gi dama et speil" er en av tankene som flyr gjennom hodet.
Gjest grønnfi Skrevet 22. juni 2011 #25 Skrevet 22. juni 2011 Huff jeg må innrømme at det er ofte jeg tenker "vops noen har litt andre tanker når det gjelder å kle seg" Men jeg henter meg fort inn igjen og tenker, ja ja ikke alle som syntes jeg kler meg så smart heller. Også er det litt hvor man går. En leopardmønstret lang kjole kan være sexy og ganske kult. Allikevel reagerte jeg og kompis på det igår kveld da vi var på IKEA. -Det var faktisk han som nevnte det først....... Men hvem skal vi angripe? De som selger tøyet eller dem som kjøper det? Skal alle mennesker gå på kurs for å lære å kle seg i TS sin stil? Takk og pris så er vi forskjellige, og da har vi gleden av å sitte på kafe og småhumre av andre 1
muffin26 Skrevet 22. juni 2011 #26 Skrevet 22. juni 2011 Legg ut bilder av din klesstil ts så skal jeg love deg at det kommer til å være flere kger som synes det du bruker er mega stygt og ikke kler din kropp. Vi har alle forskjellig smak og mange vet fakktisk ikke hva de kler og ikke kler. 1
Fluffe Skrevet 22. juni 2011 #27 Skrevet 22. juni 2011 Det jeg mener er... Finnes det ikke noen form for å være kritisk til hva en har på seg? Er dømmekraften helt borte? Jeg kan ta et eksempel, men vil vente med det til litt senere i debatten... Noen gang tenkt på at andre kanskje syntes du kler det jævlig? 1
defaitist Skrevet 22. juni 2011 #28 Skrevet 22. juni 2011 Legg ut bilder av din klesstil ts så skal jeg love deg at det kommer til å være flere kger som synes det du bruker er mega stygt og ikke kler din kropp. Vi har alle forskjellig smak og mange vet fakktisk ikke hva de kler og ikke kler. Joda, men det er forskjell på dårlig smak og god smak. Noe bare er.
Gjest Tirkes Skrevet 22. juni 2011 #29 Skrevet 22. juni 2011 Kanskje TS vil like å humre over dennr nettsiden: http://style.icanhascheezburger.com/
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #30 Skrevet 22. juni 2011 Det er mye dårlig smak ute og går ja. Og det har ikke så mye med hvilken stil de har å gjøre, selv om jeg kanskje er rocka så kan jeg likevel se ei i sukkersøt stil eller bohemsk hippie som ser veldig bra ut fordi hun er flink til å sette sammen et antrekk. Jeg ser daglig gutter og jenter i antrekk jeg synes er kjempefine selv om jeg aldri hadde gått i det samme selv da min stil er milevis fra deres. Men jeg ser de har god smak og digger hvordan de ser ut. Mote-connoisseurer er litt som musikkjennere, det har ikke så mye å si hvilken sjanger det er så lenge det er BRA. Man kan faktisk også kle seg behagelig og nesten slaskete på en kul måte, ser mange som er flinke på en lett og ledig og casual stil. Og enda flere som ikke er det.. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #31 Skrevet 22. juni 2011 Joda, men det er forskjell på dårlig smak og god smak. Noe bare er. Du bare er en smule dum.
muffin26 Skrevet 22. juni 2011 #32 Skrevet 22. juni 2011 (endret) Joda, men det er forskjell på dårlig smak og god smak. Noe bare er. NEI det er det ikke. Noe du synes er pent kan jeg synes er drit stygt og omvendt. Endret 22. juni 2011 av muffin26 1
defaitist Skrevet 22. juni 2011 #33 Skrevet 22. juni 2011 Du bare er en smule dum. Neida. Bare realist.
Gjest Ruccola Skrevet 22. juni 2011 #34 Skrevet 22. juni 2011 Nei moten går jo før alt annet vettu Tror man ser seg så blind på det at man må vere som alle andre at man rett og slett ikke ser seg selv til slutt. Jeg vet hva som får rumpa mi til å se større eller mindre ut. Hva som gir meg slanke legger eller tykke, hva som gjør at jeg ser lenger eller kortere ut. Og så bruker jeg dette til min fordel, og velger klær som jeg syns sitter fint på meg. Bryr meg ikke om hva andre går i, så lenge jeg føler meg vel. Kan vel trygt si jeg ikke er den som renner ned dørene på butikkene når de har fått inn det siste nye Er forresten VELDIG glad for at det går an å få tak i bootcut jeans igjen nå, for mine er passe slitte og jeg KLER ikke tettsittende jeans (Er gravid akkurat nå, og går mest i tights. Passer meg ikke så innmari det heller, men akkurat nå kan jeg ikke tenke på det, da jeg bor på et lite sted det det ikke akkurat er lett å finne mammatøy )
defaitist Skrevet 22. juni 2011 #35 Skrevet 22. juni 2011 Det er også forskjell på mote og trender. Synes ikke så mange kler seg etter moten egentlig, men at folk følger trender, det skal være sikkert og visst. Bertestiltrenden med peace-tegn er vel en av de verste.
Gjest Applecore Skrevet 22. juni 2011 #36 Skrevet 22. juni 2011 NEI det er det ikke. Noe du synes er pent kan jeg synes er drit stygt og omvendt. Smaken er som baken ja, men det finnes fortsatt noe som heter estetikk. Hva som går innunder estetisk kan være så mangt, men det finnes helt klart klesstiler som er mindre pene. Det mener nå jeg.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #37 Skrevet 26. juni 2011 hahaha, jeg ler Er ganske åpenbart at TS her er desperat etter å starte en skikkelig debatt ! La nå folk kle seg som de vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå