Glukk Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Jeg skal ut med en fyr jeg har lyst å få i senga. Vi har allerede lekt oss der før, og jeg vet han likte det, så jeg vil ha på meg et eller annet som tenner han. Tenkte ala noe sexy under klæra (kanskje korsett og sånne strømper som jeg ikke husker hva heter).. men jeg må jo ha sexy klær i tillegg. Men ikke for horete heller. Kan (dessverre) ikke ha høye hæler fordi da blir jeg høyere enn ham, og det gidder jeg ikke. Setter stor pris på tips!! Altså: noe sexy som tenner menn, men ikke for horete. Det er for å gå ut på byen, og jeg er 25+ år.
Gjest yojo Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Litt gjennomsikig fin topp, ikke med utringning, skjørt (stramt) og sandaler som passer i stilen
Gjest *smak* Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Jeg skal ut med en fyr jeg har lyst å få i senga. Vi har allerede lekt oss der før, og jeg vet han likte det, så jeg vil ha på meg et eller annet som tenner han. Tenkte ala noe sexy under klæra (kanskje korsett og sånne strømper som jeg ikke husker hva heter).. men jeg må jo ha sexy klær i tillegg. Men ikke for horete heller. Kan (dessverre) ikke ha høye hæler fordi da blir jeg høyere enn ham, og det gidder jeg ikke. Setter stor pris på tips!! Altså: noe sexy som tenner menn, men ikke for horete. Det er for å gå ut på byen, og jeg er 25+ år. Trodde det var gutta som var pådriveren til å få damene i seng... Hørtes så pussig ut.. Men kos deg og ta på noe du føler deg komfrtabel i, da føler du deg vel og du kommer til å utstråle at du er fornøyd.. Dessuten er det vanskelig og tipse deg om klesvalg når jeg ikke vet hva som er deg...
Glukk Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2011 Jeg har et blyantskjørt, ala dette.. vel, ikke helt likt, det er nemlig lavt liv, og i mørk dongeri. Men det sitter som støpt. Men er usikker på om jeg kan gå i det. Føler leggene ser tykke ut i sånne skjørt uten høye hæler. Og om det er litt "voksent" eller kjedelig. ?
Glukk Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2011 (endret) *Smask* Nei, akkurat nå er det jeg om er pådriveren. Er litt deilig følelse. Du burde prøve det Endret 21. juni 2011 av Glukk
Gjest *smak* Skrevet 21. juni 2011 #6 Skrevet 21. juni 2011 Jeg har et blyantskjørt, ala dette.. vel, ikke helt likt, det er nemlig lavt liv, og i mørk dongeri. Men det sitter som støpt. Men er usikker på om jeg kan gå i det. Føler leggene ser tykke ut i sånne skjørt uten høye hæler. Og om det er litt "voksent" eller kjedelig. ? Stilig skjørt. Hvis du klarer å føle deg vel i det, ville jeg gått for det...
Gjest *smak* Skrevet 21. juni 2011 #7 Skrevet 21. juni 2011 *Smask* Nei, akkurat nå er det jeg om er pådriveren. Er litt deilig følelse. Du burde prøve det He he jeg er "godt gift" så de tidene er over for meg... Men selv om en er i langvarig forhold så er det viktig og pynte seg for hverandre.. VELDIG viktig
Glukk Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2011 Stilig skjørt. Hvis du klarer å føle deg vel i det, ville jeg gått for det... Men ser ikke legger tykke ut i slike skjørt om man går med lave sko til? Anklene mine er ikke akkurat tynne fra før.
Glukk Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2011 He he jeg er "godt gift" så de tidene er over for meg... Men selv om en er i langvarig forhold så er det viktig og pynte seg for hverandre.. VELDIG viktig Jeg gikk nettopp ut av et langt (og dårlig) forhold uten sex i kanskje 2 år. Så nå er jeg så klar for å ha det gøy
Kvist Skrevet 22. juni 2011 #10 Skrevet 22. juni 2011 Haha, sånn bortsett fra at det virker som du reklamerer for den nettsiden. Å komme i lang hvit brudekjolelignende kjole på byen når man har det målet som TS har, hehe, mulig det virker litt mot sin hensikt 1
Glukk Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #11 Skrevet 22. juni 2011 Haha! Nei, det var ikke akkurat et slikt antrekk jeg var på utkikk etter
muffin26 Skrevet 22. juni 2011 #12 Skrevet 22. juni 2011 Kanskje noe som dette Min lenke slike kjoler fremhever formene dine. Gå for hold in underbukse da:) Dumt duha ikke kan ha heler da de gjør mye for den sexy looken du er ute etter:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå