AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Hei, har planlagt litt for i kveld. Tenkte jeg skulle ta noen hotte bilder av meg selv - og gi dem til kjæresten. Tror jeg skal ha på meg rødt og sexy undertøy Det jeg lurer på er hvordan jeg skal posere, hvordan hår og sminke skal være, hvor, og i hvilket lys. Altså, for å si det litt lettere, hvilken stemining og setting burde jeg bruke ? Kan eventuellt dele et par bilder med dere senere i kveld hvis resultatet blir bra. (MED SENSURERT ANSIKT) Jeg er jente btw
Gjest gjest Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Høres ut som en utrolig digg overraskelse for kjæresten din! Skulle ønske jeg fikk noe slik. Når det gjelder positurer vil jeg anbefale å ha en der du står foran kamera med en knekk i hoftene, og en der du står i doggy, enten på knærne i sengen, eller på føttene men lent forover. Prøv å bøy ryggen nedover (og ikke skyte den oppover), da ser rumpen mye bedre ut. 1
VolvoLinda Skrevet 22. juni 2011 #5 Skrevet 22. juni 2011 Tror kanskje det ser best ut om du har noen posisjoner som er litt naturlige? Ikke vet jeg. 2
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 Høres ut som en utrolig digg overraskelse for kjæresten din! Skulle ønske jeg fikk noe slik. Når det gjelder positurer vil jeg anbefale å ha en der du står foran kamera med en knekk i hoftene, og en der du står i doggy, enten på knærne i sengen, eller på føttene men lent forover. Prøv å bøy ryggen nedover (og ikke skyte den oppover), da ser rumpen mye bedre ut. Hvorfor liker dere bilder i doggy posisjon? det vil også min kjæreste ha, akkurat som du beskriver det. Vi jenter lurer på om vi er billige når vi sender slike bilder til typen. hvordan ser dere gutter på det? Min type blir helt gal og kjempetent....
spinnwild Skrevet 23. juni 2011 #7 Skrevet 23. juni 2011 Hvorfor liker dere bilder i doggy posisjon? det vil også min kjæreste ha, akkurat som du beskriver det. Vi jenter lurer på om vi er billige når vi sender slike bilder til typen. hvordan ser dere gutter på det? Min type blir helt gal og kjempetent.... Er jeg ikke jente?? :S Så lenge du er komfortabel forran kameraet og føler deg sexy, så skal det mye til for at kjæresten ikke får god effekt av bildene. Hvilke poseringer som er best kommer jo an på kroppsfasongen og slikt også... Personlig synes jeg blikket er like viktig som undertøyet, kroppen ser jo fin ut uansett. Stemning: Hva med levende lys (eller dempet lys) til belysning, da føler vel mange seg mer komf forran kamera også. Det er fint å ikke ha for mye detaljer utenom deg selv i bildet, noen finner slikt veldig distraherende. Rent og ryddig er fint (flekker på seng/sofa/teppe/pledd/puter osv, kan komme godt fram i bilder, så se over dette (selv om det sikkert er mest jenter som ser slikt på slike bilder ).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå