Gå til innhold

Enkelt mønster til kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Håper at noen av dere flinke og kreative menneskene der ute kan bistå med et tips eller to:)

Etter en utenlandsreise kjøpte jeg meg flere meter med fint stoff som jeg skulle få sydd til noe. For noen år siden sydde jeg en del på maskin, men ting har gått i glemmeboken...Men skal få litt hjelp i oppstartsfasen for hvilke søm man bør bruke til hva osv...Lurer på om noen av dere har noe tips til hvor jeg kan finne enkle mønstere til kjole/skjørt?? Har søkt litt på nettet, men har ikke funnet noe enda...Kan noen anbefale en/flere bøker med ulike mønstre?

På forhånd :takke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tirkes
Skrevet

Vet desverre ikke da nål og tråd er gjenstander som hodet mitt tror skal brukes til å gjemmes lengst nederst i en skuff der ingen finner det. :)

MEN! Tips til å søke på "Dress pattern" og "sewing pattern" - man får som regel fem ganger så mange treff på engelsk som på norsk og netter et fullt av spennende greier.

• Liker 1
Skrevet

Har du sett på onion-mønstrene? onion.dk, føres blant annet av sydilla.no og tantemie.no i Norge. Bøker kan du eventuelt låne på biblioteket, så kan du se i de først. Made by me-boken som kom ut nå i mai har også noen mønstre på damekjoler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...