Gå til innhold

Kommer det snø  

1 stemme

1. 1. Kommer det snø

• Ja
      27
    • Nei
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper at snøen kommer snart - må ha snø hele adventstiden for å få den rette følelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i julestemning for første gang på mange år. Her er det tåkete og vått, og jeg jobber på treningsstudio. Jeg er bombesikker på at snøen kommer!!!

Skrevet

Jeg håper IKKE snøen kommer SNART

-jeg håper den kommer sånn rundt Lucia.....

Skrevet

Selvfølgelig!

Bare hør på Prøysen i Snikker Æjnnersjen:

Å ute snøge det mer og mer.........

Skrevet

Oi, bare jeg som har svart nei til nå? :o :ler:

Hyggelig med snø - sett innenfra. Hvis man må ut og kjøre er det ikke like hyggelig med dalende snøfnugg og sleipe veier. Ikke at jeg kjører, men jeg har da omtanke for mine medmennesker. :wink:

Skrevet
Oi, bare jeg som har svart nei til nå? :o :ler:

Hyggelig med snø - sett innenfra. Hvis man må ut og kjøre er det ikke like hyggelig med dalende snøfnugg og sleipe veier. Ikke at jeg kjører, men jeg har da omtanke for mine medmennesker. :wink:

Hva med de medmenneskene som er ute å går da? :ler: Mye bedre å gå på snø en å tråkke i våt søppel og vanndammer.

Skrevet

Selvfølgelig skal vi feire en hvit jul i år også :).

Skrevet

Svarte ja jeg, for her kommer det nok snø. Det er verre hjemme hos mor og far.. Rogaland er ikke akurat kjendt for mye snø.. Tipper jeg reiser fra hvit jul her til grå jul hjemme. :-?

Skrevet

Håper det kommer snø til jul, så jeg stemte ja. Men det holder at den kommer lillejulaften, slik at vi får hvit jul. Ellers er det bra som det er nå.

Skrevet

Får ikke skikkelig julestemning uten at det er snø ute.. Snø på veien, tunge trær dekket av snø osv..

DET er jul det... :D

Så jeg håååper virkelig at snøen kommer.. Men den kan gjerne vente ett par uker til....

Skrevet

Ja, jeg tror det kommer snø til jul!!! :D

Det er så fint med snø på julegrana vi har på trappa!

Håper likevel at det ikke kommer så mye snø..

Klem fra Smurfa!

Skrevet

Det hadde vært kos med snø, men det skjer vel ikke i Haugesund i år heller. :grine: Da får jeg håpe på trøstepremien. Et lag med frost på bakken. Uansett så skal jeg kose meg med tre nøtter til Askepott. I år, som alle årene før.

Skrevet

:nisse: Jeg håper snøen kommer noen dager før jul og varer til over nytt år! Resten av året er ikke så viktig for meg, men det blir ikke skikkelig julestemning uten snø på julaften!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...