AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Jeg har i lang tid vært superfornøyd med mine casallsportsbher, som har passet perfekt til mine små pupper. Men nå føler jeg at de ikke støtter like mye lenger, og lurer på om de generelt er for slitt, eller om jeg bare har blitt for kravstor (samt at puppene har krympet en bitteliten smule). Dette er bher som ofte har kommet godt ut i tester, for små pupper hvertfall.. Tror alle er mellom 2 og 1 år gamle, og brukes ca to ganger før vask, og vaskes ca annenhver uke (kommer litt ann på).. Har kanskje syndet litt med tørketrummel på dem, men har ikke før nå tenkt over at det kan påvirke støtten. Alle klærene mine fyker i trommelen. Er det på tide å finne nye sportsbher? Andre med erfaring fra dette merket, om det er generell slitasje, eller om jeg kanskje er så vant til at ting holdes på plass, så nå reagerer jeg på mindre bevegelse enn tidligere? Dette er de eneste sportsbhene jeg har vært fornøyd med frem til nå, føler mange av de andre ikke støtter godt nok. Tips?
Spøkelse Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Disse skal være bra, men har ikke prøvd dem på selv: http://www.shockabsorber.co.uk/focus/run-sportsbra.html
Gjest *Maja* Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 Disse skal være bra, men har ikke prøvd dem på selv: http://www.shockabsorber.co.uk/focus/run-sportsbra.html Ja den er rå...har dem selv...de limer puppene fast Perfekt å jogge med...tørker dem aldri i trommel...de er laget slik at de er tørr på 30 min om du lufttørker dem...
Caramela Skrevet 22. juni 2011 #4 Skrevet 22. juni 2011 (endret) Jeg mener at Casall også tørker fort i luft? Tørketrommel er liten vits Jeg er meget godt fornøyd med Casall og jeg har store pupper, de er jo tighte som om jeg var 16 igjen med Casallen på.. Kanskje jeg skap prøve den dere reklamerer for overfor her neste gang Endret 22. juni 2011 av Caramela
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Skrevet 22. juni 2011 TS her: Hm, har liksom ikke tenkt noe mer på det med trommel, og alltid bare slengt dem inn med resten av tøyet mitt, da jeg har ikke plass til å tørke tøy inne (men sportsbhene kan jo henges over en stol!).. Lurer egentlig på om andre har opplevd at bhene blir slitte etter lang tids bruk, for husker jeg var totalt frelst når jeg byttet fra HM sin til disse.. Men den Shock Absorber, hvordan er den på litt mindre pupper? Ser ut som om den har formet skål, og er ikke sikker på om det fungerer så godt Hvordan er prisnivået og hva koster den? Noen spesielle kjeder som fører disse? Får vel nesten prøve Casall sine i en butikk, og se om de nye holder puppene bedre på plass enn mine godt brukte
pandabear Skrevet 22. juni 2011 #6 Skrevet 22. juni 2011 Nå har jeg bare hatt min i et halvt års tid, men den fungerer fortsatt helt supert. Så jeg er veldig fornøyd med den.
LilleMink Skrevet 22. juni 2011 #7 Skrevet 22. juni 2011 Jeg har en som jeg har hatt i 3-4 år, brukt den jevnlig, og den holder fortsatt puppene på plass :gjeiper: Det kan jo ha noe med at du har fått mindre pupper og gått ned i vekt.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #8 Skrevet 22. juni 2011 Jeg har en som jeg har hatt i 3-4 år, brukt den jevnlig, og den holder fortsatt puppene på plass :gjeiper: Det kan jo ha noe med at du har fått mindre pupper og gått ned i vekt. TS: Har gått ned litt, men tror faktisk jeg har gått opp igjen i det siste, og de først nå jeg har tenkt på dette Dog har puppene blitt bittelitt mindre, men det er bare litt altså! Hehe.. Lurer på om jeg bare er blitt mer "sensitiv" for bevegelse - siden jeg er vant til at det holdes på plass, og derfor reagerer på mindre bevegelse enn før Andre som har oplevd at sportsbher, av god kvalitet, blir slitt og bittelittegran løsere med årene? Kommet frem til at to av dem er ca to og et halvt år nå, begynner jo å bli litt, spesielt når de brukes en-to ganger om uken
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #9 Skrevet 22. juni 2011 Ja, sikkert slitasje som gjør det. og særlig når du kjører de i tørketrommelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå