AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Skal til Hellas med Apollo og fly med Novairs A321. Har bestillt Novair Extra noe som gjør at vi får velge seter på rad 1-5. Har ikke flydd med Novair før. Hvilket sete anbefaler dere?
Meadow Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Du har vel antakeligvis best plass til beina på rad 1 Pleier alltid å bestille ved nødutgang jeg!
LilleBille Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 SjeSjekk om du finner flyselskap og sete på Seatguru
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 TS her. Jeg har oversikt over flyet og setene - det fikk jeg fra selskapet for å kunne velge selv. Men jeg lurte jo egentlig bare på hvor dere synes det er best å sitte. Hvor ser man tv'en best (film). Jeg kan velge mellom de første 5 radene (det er de som har ekstra benplass) da jeg har bestilt Novair Extra (får bedre mat, ekstra benplass).. Jeg liker ikke å sitte på 1. rad ettersom man da ikke kan ha vesken sin foran seg på gulvet (må ligge i hyllen over) Lurer litt på om jeg skal sitte innerst ved vindu på 2. rad. Da kan jeg slappe av og sove også. og slipper å reise meg om, slik jeg må om jeg sitter mot midtgang og noen av de innerst må på do. Skal fly på natta hjem og da vil jeg gjerne sitte i fred.
Pusemamma Skrevet 25. juni 2011 #5 Skrevet 25. juni 2011 Hvis du går inn på følgende link kan du se hvordan sitteplassene foran er. Du kan dra bildet rundt i 360 graders vinkel så ser du hele flyet. Rad 2-5 er bra. http://hera.apollo.se/web/novair/360/index_no.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå