Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #1 Skrevet 13. mai 2002 Har prøvd å få tak i noen priser på fotografer rundt Hamar for å sammenligne litt men det er ikke lett å få. Er det noen som har noe kjennskaper til fotografer i det området og hvor mye de tar?
littlemama Skrevet 13. mai 2002 #2 Skrevet 13. mai 2002 oophs...tastet enter litt for fort jeg!en fotograf som jeg kan anbefale er ihvertfall arnfinn johnsen,han er kjempeflink!likeså fotograf holland.men hvis jeg hadde hatt råd til fotograf på den store dagen,så hadde jeg nok brukt johnsen.litt dyrere kanskje,men verdt det tror jeg.han har vunnet mange priser,og ble blat annet kåret til årets bryllupsfotograf i 2000 tror jeg det var.ei jeg snakket med sa at hun hadde betalt 10.000,- der .da er det inkl. skinnalbum m/bilder,takkekort og forstørrelser.men han har jo sikkert forskjellig pakker å tilby.også er han litt original,tar ikke bare tradisjonelle bilder.håper dette var litt til hjelp ihvertfall!
Elma Skrevet 13. mai 2002 #3 Skrevet 13. mai 2002 Vi har bestilt Arnfinn Johnsen til fotograf og har spesifisert prisliste liggende her. Det er mange forskjellige pakker du kan velge. Prisene varierer veldig. Om du er intr. så send meg en personlig mld med email adressen din så kan jeg skrive prisene til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå