blondina Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Jeg og mannen skal to uker til Golden Sands i midten av juli og lurer på om du har noen gode tips til hva man kan gjøre, gode restauranter og annet som du synes er verdt å si noe om.
Kameline Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 (endret) Har ikke vært der, men synes TripAdvisor alltid har gode forslag Golden Sands, Bulgaria: http://www.tripadvisor.com/Tourism-g499087-Golden_Sands_Varna_Province-Vacations.html Endret 21. juni 2011 av Kameline
blondina Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2011 Tusen takk for tipset! Var en del å lese der!
-hild Skrevet 22. juni 2011 #4 Skrevet 22. juni 2011 Vi var der for 4 eller 5 år siden, så de tipsene jeg evt måtte ha er vel litt utdaterte ;-) Men et råd kan jeg gi - pass godt på lommebok og penger! Den gangen var det et stykke mellom minibankene, jeg tror det lå 3 langs strandpromenaden, og den er lang! Ikke veksle penger med de som spør på gata, det er for det første ikke lov, og i tillegg er det stor fare for at de lurer deg. Og hvis jeg skal anbefale en restaurant, så ligger det et sted langs strandpromenaden som ster ut som et slott eller en borg.. Der var det i hvertfall god mat og bra service den gangen vi var der. Det er den flotteste stranda jeg har badet på ever, men desverre var ikke vi super heldige med været. God tur!!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Skrevet 22. juni 2011 hvorfor drar dere på et beach & boogie sted på partur?! for det første er bulgaria bare dritt - horer & mafia og det finnes ikke GOD mat.. ahh ... det er jo en million andre steder å reise til!
-hild Skrevet 22. juni 2011 #6 Skrevet 22. juni 2011 Vi var der på familieferie, bare så det er sagt - og merket veldig lite til festene. Men vi var nok ikke og gikk i de "riktige" gatene sånn sett. (ikke var vi klar over at det ble festet så hardt der heller, før vi kom hjem.. Men Sandy beach er kanskje verre sånn sett enn Sandy beach.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå