AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 I de siste mnd/året har jeg lagt merke til at Tele2 regningene stadig øker. Tlf vanene er nesten på samme nivået som tidligere -om ikke mindre, men regningen bare øker og øker. Nå er jeg oppe i nesten dobbelte av hva den pleide å ligge på, å jeg kan nesten huske hver eneste samtale. Har ikke internett på den, bruker den kun til å ringe med. Og har hatt det samme abonnementet hele tiden. Jeg har latt det passere og betalt regningene uten å engasjere meg for å finne ut av det, men nå lurer jeg på om noen andre har merket det samme?
malifika Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Jess, det har jeg merket og jeg gikk da over til talkmoore! Jeg hadde mange runder med tele 2 ang dette problemet. Jeg betalte 399 i mnd tor jeg og for det skulle jeg få så og så mange ringe minutter, sms, datatrafikk osv. I starten gikk det veldig fint, gikk ikke over grensa mi men, sakte men sikkert begynnte det å nærmest dobble seg. Jeg sjekka regningen og fant ut at jeg umulig kunne ha brukt så mye siden jeg ikke engang hadde brukt opp det jeg hadde innkludert. Tele 2 mente da at de hadde ved en feil klart å dobbelfakturere meg og jeg skulle vente på ny regning. Jeg gjorde det og den samme regningen kom. Jeg ringte igjen og da hadde de funnet ut at i henhold til mitt abonement så hadde jeg bare halvparten av antall minutter osv som jeg trodde jeg hadde inkludert. Jeg lurte da på hva de andre 200 kr jeg betalte for var og fikk da beskjed om at det var for telefonen jeg hadde kjøpt med! Og det kan ikke stemme for jeg leste papirene opp ned og i mente før jeg kjøpte og der sto det ingen ting om månedsafgift på tlf hverken med små eller microbokstaver! Og det samme hende med en venninne av meg, samboeren min og en kompis aqv han. Og jeg mener at når 4 voksne mennesker misforstår så totalt så er det enten noe veldig galt med informasjonen eller så er det juks og fanteri. Jeg stemmer for det siste!!
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Jess, det har jeg merket og jeg gikk da over til talkmoore! Jeg hadde mange runder med tele 2 ang dette problemet. Jeg betalte 399 i mnd tor jeg og for det skulle jeg få så og så mange ringe minutter, sms, datatrafikk osv. I starten gikk det veldig fint, gikk ikke over grensa mi men, sakte men sikkert begynnte det å nærmest dobble seg. Jeg sjekka regningen og fant ut at jeg umulig kunne ha brukt så mye siden jeg ikke engang hadde brukt opp det jeg hadde innkludert. Tele 2 mente da at de hadde ved en feil klart å dobbelfakturere meg og jeg skulle vente på ny regning. Jeg gjorde det og den samme regningen kom. Jeg ringte igjen og da hadde de funnet ut at i henhold til mitt abonement så hadde jeg bare halvparten av antall minutter osv som jeg trodde jeg hadde inkludert. Jeg lurte da på hva de andre 200 kr jeg betalte for var og fikk da beskjed om at det var for telefonen jeg hadde kjøpt med! Og det kan ikke stemme for jeg leste papirene opp ned og i mente før jeg kjøpte og der sto det ingen ting om månedsafgift på tlf hverken med små eller microbokstaver! Og det samme hende med en venninne av meg, samboeren min og en kompis aqv han. Og jeg mener at når 4 voksne mennesker misforstår så totalt så er det enten noe veldig galt med informasjonen eller så er det juks og fanteri. Jeg stemmer for det siste!! Se der ja! Det er utrolig irriterende. De fleste betaler vel bare regningen og tenker "oj, må kutte ned på forbruket gitt" uten å tenke noe mer over det. Men nå har jeg fulgt med nøye og det kan ikke stemme at jeg har brukt så mye. Er du fornøyd med talkmoore da? Tenker på å se meg om etter et annet abonnement. TS
malifika Skrevet 21. juni 2011 #4 Skrevet 21. juni 2011 Se der ja! Det er utrolig irriterende. De fleste betaler vel bare regningen og tenker "oj, må kutte ned på forbruket gitt" uten å tenke noe mer over det. Men nå har jeg fulgt med nøye og det kan ikke stemme at jeg har brukt så mye. Er du fornøyd med talkmoore da? Tenker på å se meg om etter et annet abonnement. TS Ja, jeg ble kjempeprovosert! Med tanke på at jeg fikk det jeg skulle i starten men etter et par mnd så snudde de på flisa over hva som var inkludert, så skjønte ikke noe. Jeg har nå dette abonementet fra talkmoore https://www.talkmore.no/abonnement.html Har ikke hatt det så veldig lenge men, er hittil fornøyd. Skravler en del i tlf og går ikke over grensa for hva som er inkludert.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Skrevet 21. juni 2011 Jeg endre til telenor pga noe av det samme, regninger som steg og som ikke stemte ift. forbruk. Tele2 har også en elendig kundeservice, masse rot og ting de har sagt de skal ordne opp i blir ikke ordnet. Endte om med telenor og er super fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Skrevet 21. juni 2011 Jeg endre til telenor pga noe av det samme, regninger som steg og som ikke stemte ift. forbruk. Tele2 har også en elendig kundeservice, masse rot og ting de har sagt de skal ordne opp i blir ikke ordnet. Endte om med telenor og er super fornøyd! der må jeg skuffe deg, for telenor kommer til å gjøre akkurat det samme. skjedde meg hvertfall...netcom også. jeg blir overrasket hvis det er noen selskap som ikke holder på sånn. byttet til kontantkort, så sparer jeg 1500kr i måneden til tross for alle disse advarselene om at det er så dyrt ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå