Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #61 Skrevet 24. november 2003 Kanskje ikke det' date=' men hvilken gjennomsnittstype hadde degradert seg selv til å tigge om brudekjole til sin elskede?[/quote']
Gjest sexysadie Skrevet 24. november 2003 #62 Skrevet 24. november 2003 Heia Vampie Hvordan går det? PS; Hvor skrev jeg dette? sexysadie skrev: selvfølgelig gjør ikke gjennomsnittsmennesker sånt, gjennomsnittsmennesker har råd til å betale kjolen av egne lønn!!.
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #63 Skrevet 24. november 2003 PS; Hvor skrev jeg dette? sexysadie skrev: selvfølgelig gjør ikke gjennomsnittsmennesker sånt, gjennomsnittsmennesker har råd til å betale kjolen av egne lønn!!. nei, du skrev ikke dette.. min feil.. det var min kommentar til ditt sitat over.. (ikke alltid så lett med denne siteringen.. ) beklager
Gjest Myumi Skrevet 5. februar 2004 #65 Skrevet 5. februar 2004 Knut og Siv var på Team Antonsen i kveld.
Gjest Tex Skrevet 6. februar 2004 #66 Skrevet 6. februar 2004 Ordentlig søte var de, selv om TA er et møkkaprogram
Pip Skrevet 6. februar 2004 #67 Skrevet 6. februar 2004 Ordentlig søte var de, selv om TA er et møkkaprogram -Gjekk faktisk inn her no berre for å sjå om nokon hadde kommentert at dei var på Team Antonsen. Synst det var kjekt å sjå dei - og må seie dei såg ganske bra ut. Håpar imidlertid dei får avrusingstilbod snart. Knut er forøvrig med i kåringa av årets navn i Dagbladet har eg sett... (Er forresten usamd med Tex når det gjeld TA som program... )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå