Gjest India Gyllenhaal Skrevet 18. november 2003 #21 Skrevet 18. november 2003 Jeg synes historien var rørende og vakker men jeg synes at journalisten kunne spart seg for følgende kommentarer (sakset fra artikkelen); Hun går på heroin og leser kongestoffet i Her og Nå med stor interesse. Gangen er litt ustø hun var veldig påpasselig med at hun og Knut skulle sove i hvert sitt rom. «Det står i boka, vet du Knut,» sa hun. En mann som haster forbi, sier at det hele ser ganske tragisk ut.
Holly Hobbie Skrevet 18. november 2003 #22 Skrevet 18. november 2003 Jeg synes hele reportasjen var noe spekulativ. Sosialpronografisk, om du vil. Jeg fikk en litt vond smak i munnen da jeg leste den. Blir litt feil å lage underholdning av noe sånt, synes jeg.
Gjest sexysadie Skrevet 18. november 2003 #23 Skrevet 18. november 2003 Nei, synes denne historien var på sin plass. Den får folk som aldrig har vært utpå/levd på små marginer at man faktisk ikke er en taper før man har mistet sin stolthet. D trur jeg vi kan fastslå at d har ikke Knut og Siv mistet Og ett spørsmål til bridezilla`s: Kan dere være sikker på at dere er Immortal Beloved som Siv kan være brennsikker på at hun er? Nei; jeg tror ikke dere er det.
Diva Skrevet 18. november 2003 #24 Skrevet 18. november 2003 Jeg ER så enig med SexySadie. Synes historien var flott og rørende. De virket begge som flotte og varme personer og jeg skulle gjerne hatt deres pågangsmot og styrke. Håper de får komme til avrusning og begynne sitt liv sammen :D ( denne businessmannen som hastet forbi og mente det så ganske tragisk ut, burde gå litt inn i seg selv og ikke være så jævla kynisk. Samme med brudesalongkjærringene.... )
Arwen Skrevet 19. november 2003 #25 Skrevet 19. november 2003 Og ett spørsmål til bridezilla`s: Kan dere være sikker på at dere er Immortal Beloved som Siv kan være brennsikker på at hun er? Nei; jeg tror ikke dere er det. Jo jeg er sikker...
Holly Hobbie Skrevet 19. november 2003 #26 Skrevet 19. november 2003 Det er vel ikke noen større garanti for at kjærlighetene holder når man er narkoman. Det gjør vel ikke livet noe lettere?! Ingen kan være sikker på å bli elsket for evig (bortsett av sine foreldre).
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #27 Skrevet 19. november 2003 Det er vel ikke noen større garanti for at kjærlighetene holder når man er narkoman. Det gjør vel ikke livet noe lettere?! Ingen kan være sikker på å bli elsket for evig (bortsett av sine foreldre). Enig! Hun har virkelig ikke noen bedre garanti enn noen andre. Men jeg håper jo at det går bra for dem. Tenk på at de tilsammen har seks barn som er fullstendig uskyldige ofre for hvordan det har gått med foreldrene. Jeg lurer på om noen av dem er gamle nok til at de har sett denne artikkelen? Eller om de har noe kontakt med foreldrene sine, eller i det hele tatt vet hvem de er...
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 19. november 2003 #28 Skrevet 19. november 2003 Og ett spørsmål til bridezilla`s: Kan dere være sikker på at dere er Immortal Beloved som Siv kan være brennsikker på at hun er? Sexysadie nå får det jammen være måte på hvor lavt man skal synke. Tror du virkelig at to friske mennesker uten rusproblemer og broket fortid ikke har større sjanse for ett lykkelig ekteskap enn to narkomane som nesten lever på gaten? Maken til tullprat. Jeg synes ikke vi har noen grunn til å beundre disse to menneskene som har ødelagt så mye, ikke bare for seg selv men også sin familie og ikke minst sine egne barn. Historien var vakker, men virkeligheten bak den er ikke mye vakker.
14062003 Skrevet 19. november 2003 #29 Skrevet 19. november 2003 Historien var vakker' date=' men virkeligheten bak den er ikke mye vakker.[/quote'] Hva er det brudepar gjør da? Drømmer seg bort fra virkeligheten! Hvorfor skulle ikke disse få lov til det? Og hva er så galt med å drømme seg vekk med dem via en avisartikkel? Tror du de 100% frivillig og med viten om hva som ventet dem har valgt det livet de i dag lever? I så fall bør du ta deg en runde med virkeligheten!
Trassen Skrevet 19. november 2003 #30 Skrevet 19. november 2003 Ingen kan være sikker på å bli elsket for evig (bortsett av sine foreldre). Hva ærre det du sier? Mener du at alle barn for alltid være elsket av sine foreldre? V'ikke spore av diskusjonen her, men jeg må få si at om du tror dette tar du grådig feil! Læreboka er en ting. Virkeligheten er en helt annen
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #31 Skrevet 19. november 2003 Hun skrev vel ikke at de ikke hadde lov til å drømme seg bort? Bare at dette ikke er en søt og nydelig historie, men en ganske fæl en. Og en som har flere innblandete, nemlig seks barn som iverhode ikke har bedt og å få sine narkomane foreldre på førstesiden av Dagbladet! Eller bedt om å få narkomane foreldre i det hele tatt...
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #32 Skrevet 19. november 2003 ja.. det er en fæl historie.. søt?? ser ikke helt det, jeg.. tragedie kaller jeg dette..
Gjest Poirot Skrevet 19. november 2003 #33 Skrevet 19. november 2003 Og en som har flere innblandete, nemlig seks barn som iverhode ikke har bedt og å få sine narkomane foreldre på førstesiden av Dagbladet! Som om barna til alle de merkelige folka i Se og Hør har bedt om å få slike foreldre...
Holly Hobbie Skrevet 19. november 2003 #34 Skrevet 19. november 2003 I det trassige hjørnet Trassen :blunke: ? Ingen regel uten unntak, naturligvis....men jeg tror jeg måtte gjort noe veldig alvorlig for at mine foreldre ikke ville vite av meg. Drept noen, for eksempel (og det har jeg ingen planer om!). Ektefeller skiller seg mye lettere enn at man bryter med foreldre. Skulle hvertfall forundre meg om statistikken sier noe annet.
Gjest sexysadie Skrevet 19. november 2003 #35 Skrevet 19. november 2003 Sexysadie nå får det jammen være måte på hvor lavt man skal synke. Tror du virkelig at to friske mennesker uten rusproblemer og broket fortid ikke har større sjanse for ett lykkelig ekteskap enn to narkomane som nesten lever på gaten? Maken til tullprat. Jeg synes ikke vi har noen grunn til å beundre disse to menneskene som har ødelagt så mye, ikke bare for seg selv men også sin familie og ikke minst sine egne barn. D stod utfyllende forklart hvorfor Siv og Knut ble rusmisbrukere og hjemmeløse, ganske klart at d var vanlige mennesker som du og jeg som hadde blitt utsatt for ulykker og uten ett hjelpeapparat som stod parat. Istedet ble d morfinapparater for å holde ut smertehelevete Dette kan hende alle. MHt immortal beloved.... Hadde typen din nedverdiget seg til å tigge om penger til kjolen din?
Gjest sexysadie Skrevet 19. november 2003 #37 Skrevet 19. november 2003 Livserfaringen til våre Bridezilla`s er nok litt begrenset..... Det ser ikke ut som om at de har lært dette med at hvis en ting går galt så har det veldig lett for at andre ting også går galt. Til slutt går man på meget små marginer og da skjærer det seg.... Det er nesten så jeg hadde unnet dem en skikkelig utidig trøkk som virkelig ville noe....
Gjest Tex Skrevet 20. november 2003 #38 Skrevet 20. november 2003 Ikke vær sånn da ss, du vet jo bedre enn alle hvor viktig det er å ikke skjære alle over en kam.... De fleste har vel opplevd sin del av småhelveter i livet, noen flere og større enn andre. Det deilige med å være Bridezilla her inne er at her kan man legge vekk absolutt alt som er trist og vondt og bare herje som vordende brud, sammen med likesinnede. Det er ingen som vet hva de andre brud-in-spe damene her inne foretar seg så snart de logger av KG.....
Gjest Popelka ulogget Skrevet 20. november 2003 #39 Skrevet 20. november 2003 Slutter meg til deg, Tex. SS: Jeg unner heldigvis verken noen her på KG eller ellers "en virkelig trøkk" - jeg ønsker alle brudepar, enten de er narkomane eller ikke, lykkelige liv og ekteskap. Dette er bare en diskusjon på generelt grunnlag, jeg kjenner verken brudeparet som ble omtalt eller noen av dere. Men det å være lovå si at denne historien er mer tragisk enn "søt". det var egentlig bare det jeg ville frem til.
Trassen Skrevet 20. november 2003 #40 Skrevet 20. november 2003 I det trassige hjørnet Trassen? Dersom du er interessert i å lese om hvorfor jeg kaller meg trassen, så står det i "dagboka" mi her. Men det har lite med bryllup å gjøre. men jeg tror jeg måtte gjort noe veldig alvorlig for at mine foreldre ikke ville vite av meg. Drept noen' date=' for eksempel (og det har jeg ingen planer om!). [/quote'] Slikt er det i normale tilfeller, ja. Ikke tilfeller faller innenfor normalen... Selv var det én ting som har vært galt i mitt liv: at jeg ble født. Alle er vi forskjellige og vi har forskjellige utgangspunkt - og jeg mener at alle skal få ha gleder i livet; forskjellige gleder. Eventuelle oppfølginger på denne får bli i min "dagbok" eller inne på forumet familie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå