Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Jeg har tenkt på en sak en dag, hvorfor gjør folk en sak ut av impotens? Asså, jeg runker 2-3 ganger om dagen, syns det er slitsom faktisk. Kunne faktisk tenkt meg å bli impotent å slippe å holde på sånn så da syns jeg det er rart at noen gidder å bry seg om de ikke får den opp. betyr da bare at de er sexuelt frigjort og ikke ha sånne behov lenger? Er ikke det my bedre egentlig? Jeg skjønner det ikke :S
Gjest Glukk Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Så du ville faktisk ha foretrukket og aldri hatt en orgasme til i hele ditt liv? Jeg tror forresten du trenger å få deg dame.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Mange menn lærer seg at manndommen deres sitter i penis. Jo større den er, jo mer mannlige tror de seg være.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2011 #4 Skrevet 21. juni 2011 Så du ville faktisk ha foretrukket og aldri hatt en orgasme til i hele ditt liv? Jeg tror forresten du trenger å få deg dame. Men hvis penis ikke ville ha orgasme lenger, hvorfor skulle jeg da bry meg? Jeg skjønner det ikke. Hvorfor tror du jeg trenger dame? Jeg har jo hånda :S
Gjest ts Skrevet 21. juni 2011 #5 Skrevet 21. juni 2011 Mange menn lærer seg at manndommen deres sitter i penis. Jo større den er, jo mer mannlige tror de seg være. Jeg snakker ikke ome penisstørrelse, jeg snakker om impotens lol
Gjest Glukk Skrevet 21. juni 2011 #6 Skrevet 21. juni 2011 Men hvis penis ikke ville ha orgasme lenger, hvorfor skulle jeg da bry meg? Jeg skjønner det ikke. Hvorfor tror du jeg trenger dame? Jeg har jo hånda :S Ja, det er jo like bra med hånda som det er med en ordentlig dame.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #7 Skrevet 21. juni 2011 Jeg snakker ikke ome penisstørrelse, jeg snakker om impotens lol Logikk er ikke din sterke side? Vel. Hvis større penis betyr "mer mannlig" så betyr mindre penis "manglende manndom".
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #9 Skrevet 21. juni 2011 Logikk er ikke din sterke side? Vel. Hvis større penis betyr "mer mannlig" så betyr mindre penis "manglende manndom". ...og mye mindre enn impotent blir den ikke.
Gjest ts Skrevet 21. juni 2011 #10 Skrevet 21. juni 2011 Logikk er ikke din sterke side? Vel. Hvis større penis betyr "mer mannlig" så betyr mindre penis "manglende manndom". Jeg spør : Hvorfor ønske å ikke bli impotent. Du sier, menn tror penisstørrelse er alt som teller. Og jeg er ikke logisk? Hva snakker du om egentlig lol? 1
Gjest ts Skrevet 21. juni 2011 #11 Skrevet 21. juni 2011 Lol hvor gammel er du egentlig? Lol. Lol jeg er 20 lol hva så?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #12 Skrevet 21. juni 2011 Jeg spør : Hvorfor ønske å ikke bli impotent. Du sier, menn tror penisstørrelse er alt som teller. Og jeg er ikke logisk? Hva snakker du om egentlig lol? Vel, for de fleste menn er det en frykt å ikke være stor nok. Det å ikke få den opp gjør den jo ikke særlig stor, gjør det vel?
Gjest ts Skrevet 21. juni 2011 #13 Skrevet 21. juni 2011 Vel, for de fleste menn er det en frykt å ikke være stor nok. Det å ikke få den opp gjør den jo ikke særlig stor, gjør det vel? Åja lol. Er det bare derfor haha så tullete. jaja, men går det ann å bli impotent på noen måter da? Eller må man vente til man er gammel?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #14 Skrevet 21. juni 2011 Åja lol. Er det bare derfor haha så tullete. jaja, men går det ann å bli impotent på noen måter da? Eller må man vente til man er gammel? Fjern juvelene dine, problem løst.
Stefan Skrevet 21. juni 2011 #15 Skrevet 21. juni 2011 Dette føles som en episode av "Twilight Zone"...
Gjest ts Skrevet 21. juni 2011 #16 Skrevet 21. juni 2011 Fjern juvelene dine, problem løst. Nei jeg skal ikke fjerne noe som helst lol. Men går det ann å gjøre den "dø" eller noe uten å opperere i den? Typ en krem eller noe? Slutt å vær så frekk og useriøs plz
Gjest Glukk Skrevet 21. juni 2011 #17 Skrevet 21. juni 2011 Nei jeg skal ikke fjerne noe som helst lol. Men går det ann å gjøre den "dø" eller noe uten å opperere i den? Typ en krem eller noe? Slutt å vær så frekk og useriøs plz 1) Finn et balltre 2) Knus det inn i ballene dine Lykke til! Håper du får det som du vil! 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #18 Skrevet 21. juni 2011 Nei jeg skal ikke fjerne noe som helst lol. Men går det ann å gjøre den "dø" eller noe uten å opperere i den? Typ en krem eller noe? Slutt å vær så frekk og useriøs plz Det var hverken det ene eller det andre. Fjern de, problem løst. Eller er du redd for å miste "manndommen din" nå plutselig?
Gjest HunterLady Skrevet 21. juni 2011 #19 Skrevet 21. juni 2011 Vokt dine ord, unge herremann. Den dagen du blir impotent, så vil du være villig til å gi alt for ha ståkuk 24 timer i døgnet igjen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå