Gjest MFUS Skrevet 15. november 2003 #1 Skrevet 15. november 2003 Se min hjemmeside; http://home.no.net/mfus/slankeside PS: Det er ingen salg eller reklame på min side, bare vellmente råd...
Gjest Gjest nå Skrevet 15. november 2003 #3 Skrevet 15. november 2003 Å nei, ikke deg...du drev på inne på Dagbladets slankeforum....please ikke kom her bare for å debattere lavkarbo versus lavkalori-dietter...husker deg som en skikkelig kverulant.
Diva Skrevet 15. november 2003 #4 Skrevet 15. november 2003 MFUS,- jeg har sett deg legge inn linken til din side ganske mange ganger før her. Greit nok at du vil hjelpe, men hva vil du egentlig få ut av dette ?
Gjest AbC Skrevet 16. november 2003 #5 Skrevet 16. november 2003 Til å begynne med vil jeg fradråde å følge det som vedkommende skriver på hjemmesiden sin. Og det av flere grunner. Mye av det som står stemmer ikke. Det lille som faktisk stemmer har ikke utfyllende nok informasjon. Nå skal ikke jeg komme her og si at jeg har rett ferdig med det, men vil påstå at jeg har endel mer peil enn vedkommende som har skrevet hjemmesiden. Ta mitt eget kosthold som et eksempel. Driver med bygging av muskelmasse og tap av fett. Målet mitt er å få mer markerte musker og ikke en slapp og dissete kropp. Har kommet godt i gang der. Jeg bruker også mye kosttilskudd for å øke resultatene med prinsippet er fremdeles det samme. Hver dag så: Spiser hver 3 time Skal ha i meg 175 gram proteinpulver Tar 3 ss med olivenolje fordelt utover dagen (Dette fordi kroppen TRENGER umettet fett eller så vil den spare på fettet den allerede har). Andre tilskudd jeg bruker er jo CLA, Pyrulean, D-Ribose, kreatin, karbohydrat-tilskudd, glutamin, ALA og linfrøolje. Trener også 3 ganger i uka. MFUS: Tanken din er selvfølgelig god, men før man legger ut en sånn side for allmennheten vil jeg anbefalle deg å skaffe mer kunnskap på alle områder når det kommer til kosthold og trening. Lær det å forstå hva som skjer med kroppen, både i matveien og i treningsveien. Har nå lest i mellom det meste som står på siden og jeg må si jeg er uenig i veeeeldig mye som står der. Enkelt og greit !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå