AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Hvem av dere, far eller mor pakker kofferten til barna når dere skal på ferier?
Gjest pysepusen Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Det gjør jeg! (men det er fordi jeg er hjemme og mannen jobber så jeg fikser det som skal være med mens han er på jobb - utenom hans ting da )
Fru Lykkelig Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Det er det jeg som gjør. Barna hjelper til med det de vil ha med seg.
Arkana Skrevet 21. juni 2011 #5 Skrevet 21. juni 2011 Vi har begge pakket barnas ting, men hittil har vel jeg gjort det flest ganger.
Celtic Heart Skrevet 21. juni 2011 #7 Skrevet 21. juni 2011 Vi gjør det begge to, men ut i fra min pakkeliste hehe. Jeg er sånn som må skrive lister hver gang vi skal pakke, freaker ut om noe blir glemt. Ellers er jeg verdens største rotehue, så listemanien min blir bemerket ja.
~white lady~ Skrevet 21. juni 2011 #8 Skrevet 21. juni 2011 Sambo pakker sine ting, jeg pakker mine, og så bytter vi på hvem som pakker guttungens klær. Og så er det alltid ting vi har glemt som vi rasker med oss i siste liten på vei ut døra...
Multimamma Skrevet 22. juni 2011 #9 Skrevet 22. juni 2011 (endret) Jeg pakker til meg selv og barna, pakker også til sambo, men han bestemmer hva han vil ha med seg Vi har en slik ordning at jeg pakker klær, ting og tang, mannen pakker i bilen evt ski, akebrett, badeleker etc. Han bærer også ut og fyller opp bil og henger. Mao; jeg gjør det greie og enkle, han gjør møkkajobben Akkurat som det skal være, hehe Endret 22. juni 2011 av Multimamma
Gjest annemor30 Skrevet 22. juni 2011 #10 Skrevet 22. juni 2011 Etter at jeg et år overlot litt av kontrollen til gemalen og han ikke pakket klær til vesla når vi skulle på 3 ukers ferie har jeg tatt tilbake kontrollen gitt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå