AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Underkjole, boxere, sykkelshorts, truse, kommando?? Jeg kjøpte nettopp (uten å prøve først, den var så billig) en hvit flagrende sommerfest-kjole med spaghettistropper og empireliv hvor den skrår veldig utover. Når jeg prøvde den hjemme satt den til min store begeistring som et skudd, men den er veldig gjennomsiktig! Jeg tenker vel egentlig at det må en underkjole under, kanskje en slik stram en (a ala shapewear/spanx) og gjerne med bh på som denne. Den er jo også gjennmsiktig oppe, og man kan ikke ha BHstropper siden stroppene på kjolen er så tynne og de vil vises. Men hvilken farge er det best å velge? Hvit eller nude? Og hvor selger de slikt, eventuelt bare slike skjørt? Og har dere noen andre forslag til ting å ha under? Kanskje det ser for dumt ut med stramt skjørt under flagrende kjole og at jeg bør kjøpe en god gammeldags underkjole som gamle damer bruker? Jeg ser mange bare går rundt med hvit truse under, men det viser jo stoffet legger seg inntil. I tillegg er denne kjolen så gjennomsiktig at det vises uansett, samme med silhuetten av kroppen. Den er veldig FIN til tross for prisen så jeg må bare finne en løsning på dette =)
Lissom Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Jeg bruker en lang, tettsittende singlet under min. Det funker veldig bra. Du har jo mange valg som du selv skriver. Bare velg noe du synes er behagelig å gå i. Ta med deg kjolen til en undertøysbutikk, og prøv underkjoler i både hvit og nude under, så ser du hva du synes er best :-)
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 Av det jeg har hørt, skal man "aldri" gå med hvitt undertøy under hvite klær. Da skal man ha nude-farget. 1
Quirky Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 Underkjole, boxere, sykkelshorts, truse, kommando?? Jeg kjøpte nettopp (uten å prøve først, den var så billig) en hvit flagrende sommerfest-kjole med spaghettistropper og empireliv hvor den skrår veldig utover. Når jeg prøvde den hjemme satt den til min store begeistring som et skudd, men den er veldig gjennomsiktig! Jeg tenker vel egentlig at det må en underkjole under, kanskje en slik stram en (a ala shapewear/spanx) og gjerne med bh på som denne. Den er jo også gjennmsiktig oppe, og man kan ikke ha BHstropper siden stroppene på kjolen er så tynne og de vil vises. Men hvilken farge er det best å velge? Hvit eller nude? Og hvor selger de slikt, eventuelt bare slike skjørt? Og har dere noen andre forslag til ting å ha under? Kanskje det ser for dumt ut med stramt skjørt under flagrende kjole og at jeg bør kjøpe en god gammeldags underkjole som gamle damer bruker? Jeg ser mange bare går rundt med hvit truse under, men det viser jo stoffet legger seg inntil. I tillegg er denne kjolen så gjennomsiktig at det vises uansett, samme med silhuetten av kroppen. Den er veldig FIN til tross for prisen så jeg må bare finne en løsning på dette =) Jeghar gjennomsiktige hvite kjoler som krever slikt, og har til nå brukt den klassiske "slipen" fra Spanx i nude med stropper. Den er for stor nå, trass i at det er strecth, så jeg er på utkikk etter en ny, og den du linker til fra Flexees er det beste alternativet jeg har funnet. Jeg vil som deg helst ha stroppeløs nå, og selv om Spanx nok er enda bedre på hold-in og push-up trenger jeg ikke så mye slik hjelp, jeg trenger bare en underkjole. Gå for den fra Flexees, i nude selvsagt- vet at de har den på Asos.com til litt over 30 pund, noe som er laaaangt rimeligere enn Spanx-versjonen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå