Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har glatt rett opp og ned hår som går til ca midten av skulderbladene. Er dørgenes håpløs på å krølle håret og jeg kan ikke sette det opp i strikk. (Har et stort kviseporblem på nakke rygg og skuldre som er under behandling)

Derfor ender det som oftetst opp med skikkelig kjedelig hår konstant, og jeg vil gjerne se litt fin ut i sommer.

Vurderer å ta permanent på håret. Middels tykkelse og over 6 mnd siden det ble farget. Har naturlig brunt hår.

Hørt at det kan slite veldig på håret. Jeg har enda til gode å oppleve slitt hår, sliter kun med hår som blir fort fett.

Jeg bruker varmebeskyttende når jeg føner håret.

Så, har jeg et godt utganspunkt til permanent? Hvor lenge varer det?

Vil ha fall til middels krøller. Har ikke funnet bilde enda av slik jeg vil ha det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bumper denne

Gjest Aria.
Skrevet

Det er lenge siden jeg tok det, men det ble veldig bra. Det stemmer at det sliter på håret, men jeg merket ikke noe til dette. Det som slet var å ta anti permanent etterpå for å bli kvitt det. Det satt i veldig lenge og ble mer jevnet ut, men forsvant aldri.

Jeg syns du burde prøve. Hadde det også på sommeren, og det var jo så lett, trengte ikke føne eller rette det, det bare tørket og ble flotte krøller.

Permanent er litt undervurdert, man blir jo ikke seendes ut som de gjorde på 80-tallet ;)

Skrevet

Det sliter selvsagt på håret, men det gjør alle kjemiske behandlinger. Og om du sliter med fett hår, så kan det faktisk bli bedre av å ta permanent. Hodebunnen vil tørke litt ut pga den sterke olja.

Krøllene varer helt til de blir klippet bort. Men de vil bli slappere etterhvert :) Så etterhvert som håret vokser, vil du ha krøller bare nederst i håret :P

Om du bruker store spoler, vil det bli mer bølger enn krøll. Ikke slik kruspermanent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...