Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skall gå gallhøpiggen neste uke, hvordan type klær, hva slags klesplagg bør vi ha med?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Genser, bukse, undik og sko. Buksen er frivillig, men ha hvertfal på deg en undik.

• Liker 1
Skrevet

Turklær!

Super/ullundertøy, ullsokker, gode fjellsko, vind- og vanntett, lue, skjerf og votter. Pluss litt vanlige komfortable klær å ha på hytta etter turen.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg gikk Besseggen for 3 år siden gikk jeg faktisk bare i ullundertøy fra Devold (etter min mening det desidert beste), ullsokker og fjellsko (som helst er gått inn fra før av). Hadde også med en tynn vindtett turbukse og en tynn vindtett jakke. Kan også være greit med noe på øra og hendene hvis det blir kaldt. Vi var veldig heldige med været, så hadde ikke behov for noe varmere. Det er veldig viktig å ha en god tursekk og gnagesårplaster. Plastre gjerne utsatte steder på føttene før du begynner turen!

Skrevet

Genser, bukse, undik og sko. Buksen er frivillig, men ha hvertfal på deg en undik.

Tusentakk for svar dere =) hva er en undik??

AnonymBruker
Skrevet

Her er link til Turistforeningen pakkeliste for sommerfjellet: link

Skrevet

Tusentakk

Skrevet

Du har fått gode tips allerede, men jeg vil bare minne om at det kan bli ganske kaldt der oppe selv om det er sommer ellers i landet. Lue og votter e.l er veldig greit i tillegg til vanlig bekledning!

Det er en flott tur, kos deg! :)

Skrevet

Tusentakk for svar dere =) hva er en undik??

God tur. Undik er truse/boxer :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...