kokkosmamma Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Skall gå gallhøpiggen neste uke, hvordan type klær, hva slags klesplagg bør vi ha med?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Genser, bukse, undik og sko. Buksen er frivillig, men ha hvertfal på deg en undik. 1
rainbow_dash Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Turklær! Super/ullundertøy, ullsokker, gode fjellsko, vind- og vanntett, lue, skjerf og votter. Pluss litt vanlige komfortable klær å ha på hytta etter turen.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Skrevet 21. juni 2011 Da jeg gikk Besseggen for 3 år siden gikk jeg faktisk bare i ullundertøy fra Devold (etter min mening det desidert beste), ullsokker og fjellsko (som helst er gått inn fra før av). Hadde også med en tynn vindtett turbukse og en tynn vindtett jakke. Kan også være greit med noe på øra og hendene hvis det blir kaldt. Vi var veldig heldige med været, så hadde ikke behov for noe varmere. Det er veldig viktig å ha en god tursekk og gnagesårplaster. Plastre gjerne utsatte steder på føttene før du begynner turen!
kokkosmamma Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2011 Genser, bukse, undik og sko. Buksen er frivillig, men ha hvertfal på deg en undik. Tusentakk for svar dere =) hva er en undik??
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Skrevet 21. juni 2011 Her er link til Turistforeningen pakkeliste for sommerfjellet: link
FantasDick Skrevet 21. juni 2011 #8 Skrevet 21. juni 2011 Du har fått gode tips allerede, men jeg vil bare minne om at det kan bli ganske kaldt der oppe selv om det er sommer ellers i landet. Lue og votter e.l er veldig greit i tillegg til vanlig bekledning! Det er en flott tur, kos deg!
meta2 Skrevet 22. juni 2011 #9 Skrevet 22. juni 2011 Tusentakk for svar dere =) hva er en undik?? God tur. Undik er truse/boxer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå