Gå til innhold

Føler meg slem

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil først starte med å si at jeg elsker samboeren min utrolig høyt og kunne aldri tenkt meg å være med noen andre enn han. Han er perfekt og jeg er SÅ lykkelig sammen med han.

MEN..... det er en fyr jeg blir så sinnsykt kåt av. Bare tanken på han får meg kåt. Her er det BARE seksuelle tanker, ikke noe romantisk i det hele tatt. Er det unormalt og SLEMT av meg? Jeg blir jo like opphisset av min kjære, men er det fordi det er noe forbudt ved det? Jeg mener at det ikke blir rett i det hele tatt, men jeg kan ikke akkurat stoppe "kåtheten", den bare.. dukker opp! Jeg trenger å høre noen meninger her, om det er noen som har det samme "problemet" eller hva enn jeg skal kalle det. Jeg vil jo selvfølgelig ikke tenne på noen andre enn samboer, men vanskelig å kontrollere...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør ikke noe galt når du kun tenker. Det er lov å fantasere og jeg kan nesten garantere at mannen din gjør det samme om andre damer.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge denne tanken forblir i fantasien din, er du hverken slem eller unormal. Kos deg med den!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...