scorpion73 Skrevet 13. mai 2002 #1 Skrevet 13. mai 2002 JEg jobber i skoleverket og har derfor hatt fri siden onsdag etter middag. Har som tidligere fortalt at jeg gjennomskuet alle mine venninder når det gjaldt utdrikkingslag, jeg var sur for at det skulle legges til denne helga, da det var den eneste helga jeg hadde barnefri på gudene vet hvor mange år, på planen sto hyttetur med gode venner. Vel ungene ute av huset til klokka 12 onsdag, mens jeg var på jobb. Når jeg kom hjem sov jeg middagslur, og etter noen timer dro vi på hyttetur. Var fremme ca kl. 01.00, siden hytteturen egentlig var avlyst ble det nemlig en inpuls tur, bestemt kl. 9 omkvelden onsdag. Vel fremme i hytta, ble litt pilsing, kortspill, og natta kom ikke før ved 05.00. Som alltid så har jeg store problemer med å sove lenge når ungene er vekke, så jeg våknet 07.45, og var lys våken..... Ryddet litt etter nattens strabaser, og gikk ut til verdens flotteste sol. Der satt jeg på hytteverandaen, med en meter snø rundt, sola steika, og den eneste lyden jeg høre var fuglesang, og en skiløper innimellom.( som bikkja dreiv å jagde) De andre sto opp i ett tida, og da var det 39 grader i hytteveggen. Gutta gravde pilsen ned i snøen, så etter noen timer var den så kald, at det faktisk gjorde vondt å ta for store slurker. Vel ihvertfall hadde vi en kjempe flott hyttetur, med gode venner. Den skal jeg leve lenge på. Jeg viste som sagt at dette var helga fordet om alle prøvde å nekte på det, så vi dro ned fra hytta ganske tidlig på fredag, jeg skulle hente kjolen min også( den er helt nydelig), så skulle jeg handle litt osv. Det var nemlig planlagt at vi skulle sitte alle vennene opp hos oss fredag, og spise litt god mat, så her var det bare å spille med på notene. Gikk ut å spiste med min kjære før jeg la turen hjem til senga, for så å stå opp å lage mat. Vel vennene entret døra kl 20.30 presis, mens jeg sto å lagde mat. Fikk beskjed om at jeg måtte gjøre meg ferdig for vi skulle ut. Ned på en pub, satt det flere venner å venta på meg, så her skulle det bli liv. Vi festa, drakk, snakka og sang helt til morra kvisten, og var drukket ut i ordets rette forstand. DRITA heter det. Våkna lørdagsmorgen med den værste fyllesjuke du kan tenke det. Snakka litt med samboern før han dro på jobb, og før telefonen ringte igjen............ER DU KLAR? Jeg trodde jeg skulle dø, var det noe jeg ikke var så var det ihvertfall det. Jeg fikk en halv time på å være ferdig dusja, sminka osv Turen gikk til Ålesund, der jeg ble dratt inn i en brudebutikk for å kikk på kjoler???????????? Ja ja tenkte jeg, det var jo spennendes, før jeg plutselig hørte: XXXXXXXXX Vær så god, det er klart for deg nå. Ja ja tenkte jeg hva er klart? Det jeg ikke hadde sett var at dette var en kombinert hudpleie og brudesalng, så nå var det tid for en aromaterapi time. Å som jeg koste meg. Etter det var det lunsj på peppes, før vi skulle til en spillehall å skyte med laser. Jeg tror aldri jeg har hatt det så moro som det jeg hadde det på laser skyting, snakk om å være barnslig.Sprang rundt hyle og ropte og trodde vi var rambo alle mann. Men det var sååååååååååå gøy. Etter på var det hjem hit, der alle guttene ventet, og festen fortsatte. Jeg tror jeg med handa på hjertet kan si at jeg har hatt verdens flotteste barnefri helg, og vi avslutta det hele i går med en tur til ålesund, bare jeg og sambo for å spise litt før vi henta minsten.......De andre kommer nemlig ikke hjem på en uke ennå. Nå skal jeg sette meg ute i det flotte været vi har på sunnmøre i dag, å prøve å lese litt til den foreståendes eksamen. TAkk for at du ville høre på meg. Stor klem til alle12
HMSP Skrevet 13. mai 2002 #2 Skrevet 13. mai 2002 Så gøy! Så fint at du likte det som ble selv om det du kanskje hadde andre planer for helgen. Kos deg nå i tiden fremover og husk å ta vare på kjærligheten. Lykke til Klem12
Sally Skrevet 13. mai 2002 #3 Skrevet 13. mai 2002 Hørtes ut som du hadde to flotte dager. Håper bare mitt utdrikkningslag blir like bra! Nå har du iallefall det ute av verden, og kan bare glede deg til den store dagen! Lykke til med eksamen, foresten. Vet hvordan du har det, har 7 stykker selv, jeg... 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå