den tankefulle Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Skulle egentlig på bilferie til Frankrike i sommer, men det blir ikke noe av.. Nå lurer vi på å bare pakke kofferten, reise til gardemoen og hoppe på en tur.. Noen som har noen erfaringer med dette? hvilke dager som kanskje er best osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissom Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 Dette er en super og billig måte å reise på, hvis du ikke er så nøye på hvilket hotell du bor på. Er det hoppepåtur til syden dere vurderer? Jeg har gjort det et par ganger, og kjenner fler som har gjort det, og vi har alltid vært veldig heldige med hotell osv. Anbefales hvis du er ute etter en billig ferie, og hvis det ikke spiller noe rolle hvordan dere bor :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 hæ? kan man bare møte opp på flyplassen og spørre etter restplass? får man det da billigere enn de som er på finn.no ? tenkte første uken i juli... hvordan fungerer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
den tankefulle Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Var syden tur vi tenkte på ja. ikke viktig hvilket land, og hvordan vi bor er heller ikke super nøye. Hvor billig har dere fått det til, Lissom? Kanskje vi møtes på Gardemoen, Gloria=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
den tankefulle Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 22. juni 2011 Dette er en super og billig måte å reise på, hvis du ikke er så nøye på hvilket hotell du bor på. Er det hoppepåtur til syden dere vurderer? Jeg har gjort det et par ganger, og kjenner fler som har gjort det, og vi har alltid vært veldig heldige med hotell osv. Anbefales hvis du er ute etter en billig ferie, og hvis det ikke spiller noe rolle hvordan dere bor :-) Hvordan gjør man egentlig dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 Hey, slenger meg på her. Dette vil jeg også vite mer om. Driver å ser på Kreta ++ til meg og sønnen, men kommer bare oppi 8-9000kr...Har sett det er billig å bestille tur 1 dag i forveien til enkelte steder, men hvordan gjøres dette billig og enkelt?? Kan noen komme med flere tips? Kanskje det er en mulighet for ferie på oss likevel da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 22. juni 2011 #8 Del Skrevet 22. juni 2011 veldig enkelt. Gå inn på reiseselskapenes hjemmesider (feks apollo.no), og søk etter restplasser. Veldig billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 22. juni 2011 #9 Del Skrevet 22. juni 2011 restplasser apollo så skriver du inn flyplass og evt maxpris, hvor lenge osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #10 Del Skrevet 22. juni 2011 Går ikke an når jeg skal ha frem valg for 1 voksen + 1 barn. Blir strax mye dyrere å da, uansett virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 22. juni 2011 #11 Del Skrevet 22. juni 2011 Det går vel ikke an å bare møte opp på flyplassen? *aldri hørt om* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 22. juni 2011 #12 Del Skrevet 22. juni 2011 nei..synes også det hørtes rart ut. må jo være supert om man bare kan møte opp slik og få en tur til slikk og ingenting. er der i mot litt surt dersom man ikke får en tur, og må reise tur-retur fra flyplassen og hjem:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 22. juni 2011 #13 Del Skrevet 22. juni 2011 nei, man må bestille på forhånd Prisen som kommer opp når du søker restplasser er priser per person når det er 2 voksne. Blir dessverre dyrere når man reiser kun en voksen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #14 Del Skrevet 23. juni 2011 Ja, å enda dyrere når man en voksen og et barn har jeg inntrykk av. Eller finnes det noen knep der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
den tankefulle Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #15 Del Skrevet 23. juni 2011 nei..synes også det hørtes rart ut. må jo være supert om man bare kan møte opp slik og få en tur til slikk og ingenting. er der i mot litt surt dersom man ikke får en tur, og må reise tur-retur fra flyplassen og hjem:P Klart det går. Selskapene er jo keen på å få solgt siste rest. Blir det ikke tur, får man bare dra hjem igjen med et smil og finne på noe annet i ferien=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 23. juni 2011 #16 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) På flyplassen kan du "hoppe på" om det er ledig sete på flyet. Men en chartertur må du vel ta via charterselskapet? Oversikt over restplasser finner du på nettet. F.eks Ving. På Gardermoen.no finner du oversikt over restplasser med alle selskap Endret 23. juni 2011 av Lizzee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå