Gå til innhold

hoppe-på-tur

den tankefulle

Anbefalte innlegg

Skulle egentlig på bilferie til Frankrike i sommer, men det blir ikke noe av.. Nå lurer vi på å bare pakke kofferten, reise til gardemoen og hoppe på en tur.. Noen som har noen erfaringer med dette? hvilke dager som kanskje er best osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en super og billig måte å reise på, hvis du ikke er så nøye på hvilket hotell du bor på. Er det hoppepåtur til syden dere vurderer? Jeg har gjort det et par ganger, og kjenner fler som har gjort det, og vi har alltid vært veldig heldige med hotell osv. Anbefales hvis du er ute etter en billig ferie, og hvis det ikke spiller noe rolle hvordan dere bor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gloria

hæ? kan man bare møte opp på flyplassen og spørre etter restplass? får man det da billigere enn de som er på finn.no ? tenkte første uken i juli... hvordan fungerer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var syden tur vi tenkte på ja. ikke viktig hvilket land, og hvordan vi bor er heller ikke super nøye. Hvor billig har dere fått det til, Lissom?

Kanskje vi møtes på Gardemoen, Gloria=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en super og billig måte å reise på, hvis du ikke er så nøye på hvilket hotell du bor på. Er det hoppepåtur til syden dere vurderer? Jeg har gjort det et par ganger, og kjenner fler som har gjort det, og vi har alltid vært veldig heldige med hotell osv. Anbefales hvis du er ute etter en billig ferie, og hvis det ikke spiller noe rolle hvordan dere bor :-)

Hvordan gjør man egentlig dette? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hey, slenger meg på her. Dette vil jeg også vite mer om. Driver å ser på Kreta ++ til meg og sønnen, men kommer bare oppi 8-9000kr...Har sett det er billig å bestille tur 1 dag i forveien til enkelte steder, men hvordan gjøres dette billig og enkelt??

Kan noen komme med flere tips? Kanskje det er en mulighet for ferie på oss likevel da?

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veldig enkelt. Gå inn på reiseselskapenes hjemmesider (feks apollo.no), og søk etter restplasser. Veldig billig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Går ikke an når jeg skal ha frem valg for 1 voksen + 1 barn. Blir strax mye dyrere å da, uansett virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gloria

nei..synes også det hørtes rart ut. må jo være supert om man bare kan møte opp slik og få en tur til slikk og ingenting. er der i mot litt surt dersom man ikke får en tur, og må reise tur-retur fra flyplassen og hjem:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, man må bestille på forhånd :) Prisen som kommer opp når du søker restplasser er priser per person når det er 2 voksne. Blir dessverre dyrere når man reiser kun en voksen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, å enda dyrere når man en voksen og et barn har jeg inntrykk av. Eller finnes det noen knep der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei..synes også det hørtes rart ut. må jo være supert om man bare kan møte opp slik og få en tur til slikk og ingenting. er der i mot litt surt dersom man ikke får en tur, og må reise tur-retur fra flyplassen og hjem:P

Klart det går. Selskapene er jo keen på å få solgt siste rest. Blir det ikke tur, får man bare dra hjem igjen med et smil og finne på noe annet i ferien=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På flyplassen kan du "hoppe på" om det er ledig sete på flyet.

Men en chartertur må du vel ta via charterselskapet? Oversikt over restplasser finner du på nettet. F.eks Ving.

Gardermoen.no finner du oversikt over restplasser med alle selskap

Endret av Lizzee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...