Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fadderbarn gjennom Plan, og det trekkes automatisk hver måned. Da jeg kom inn i nettbanken nettopp stod det "avvist" på betalingsstatus. Noen som vet hvorfor? Jeg har nok penger på konto.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hadde du ikke dekning akkurat når trekket skulle gjøres? Eller kanskje har de satt opp betalingen, så den er over maxgrensen på avtalegiroen? (tror ikke det, er selv planfadder, og er ikke økt hos meg)

Kan du ikke bare sette ny forfallsdato i morgen, så går den sikkert over.

Skrevet

Har dekning på konto, som sagt. Har alltid det. Har jo gått som smurt i flere år, skjønner ikke hva som har endret seg.

Gjest Krizzy
Skrevet

Jeg har fadderbarn gjennom Plan, og det trekkes automatisk hver måned. Da jeg kom inn i nettbanken nettopp stod det "avvist" på betalingsstatus. Noen som vet hvorfor? Jeg har nok penger på konto.

Hei. Jeg sjekket nettbanken min i dag, og jeg skulle ha hatt et trekk i går. Den sto det avvist på. Jeg har også nok penger på kontoen. Har klødd meg i hodet i hele dag. Skjønner ikke helt! :klo: Jeg satte i hvertfall betalingsdatoen til i morgen. :Nikke:

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken bank har dere da? Kan jo være noe feil hos banken.

Skrevet

Den månedlige betalingen gikk opp fra 240,- til 250,- denne måneden med mindre dere aktivt har bedt om å få slippe. Dette har dere fått brev/mail om. Der sto det også at man må sørge for å heve maksimalt trekkbeløp på avtalen i nettbanken, hvis ikke vil betalingen bli stoppet. Så det er det dere må gjøre - hev det til MINIMUM 250 kr, så kommer autotrekkene til å gå som smurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...