Gå til innhold

Attraktive folk

Fremhevede innlegg

Gjest womenwomen
Skrevet

Jeg for min egen del har fått det jeg ville ha.. Jeg har hatt min omgang med tilfeldige, det var gøy en periode, men jeg ble lei av det. Jeg innså at jeg ikke hadde noe i forhold til de som hadde familie. Det var jeg som var taperen, nå har jeg en kone og to barn. Jeg har en kone og to barn, og det er det ikke alle som får. Men alle kan få seg ONS, bytte sengepartner 2-3ganger på en kveld. Det var aldri et problem for meg å få den jeg hadde lyst på til sengs. Men det mistet sin sjarm og spenning.

Du høres ut som om du er blitt vesentlig eldre og roligere ja . Fint for deg .

Men mange er ikke kommet dit enda . Og noen kommer dit aldri .

Er ikke alle sammen som passer eller ønsker et a4 liv .

Men det betyr ikke at de er tapere eller selv føler at de mangler noe i livet sitt . Sansynligvis har de full timeplan og har fylt livet sitt opp med andre ting de syns er mer spennende og givende å holde på med .

Er mange måter å leve et spennende og lykkelig liv på . ...

Videoannonse
Annonse
Gjest womenwomen
Skrevet

Du har tidligere fortalt at du har levd med en samboer i flere år og at han er så kjedelig/orker ikke så mye, ellr like ofte som deg. Har du carte blanche til å gå på byen og finne deg en mann? For meg virker du grunn og uten substans, bare opptatt av det seksuelle. Det kommer til å bli hardt for deg når du ikke er så attraktiv lenger, for den tiden kommer. Hva skal du da fylle livet ditt med?

Siden jeg er medfødt med et attraktivt utseende , kan jeg også beholde det ved hjelp av ansiktsløfting , botox , trening og sunt kosthold . Masse fysisk aktivitet og er man lykkelig , så vises det utenpå i form av et vakkert ungdommelig utssendet langt opp i alderdommen .Det er sunt å være lykkelig , og det gir deg også et pent og meget ungdommelig utseendet .Ansiktet speiler sjelen din . Ser du sliten og dradd ut , er du sansynligvis sliten og gammel i sjelen din også .Og sansynligvis har du ikke levd noe lykkelig liv .Utseendet røper deg uansett , uansett hvor lykkelig du påstår du er ... Dersom kropp og ansikt ser gammelt og slitt ut i allfor ung alder ...Har du neppe levd så lykkelig liv som du selv påstår ...

Det er lett å fylle livet sitt . Faktisk har folk som jobber dårlig tid i dag . Knapt nok tid til seg selv og få søvn nok hver dag . Jeg kommer til å fylle livet mitt med KJÆRLIGHET selvfølgelig . Kanskje kommer jeg til å bytte mange kjærligheter med årene og finne en ny , når den ene er falmet , men jeg kommer til å oppleve mye spennende og hyggelig .

Gjest Eurodice
Skrevet

Siden jeg er medfødt med et attraktivt utseende , kan jeg også beholde det ved hjelp av ansiktsløfting , botox , trening og sunt kosthold . Masse fysisk aktivitet og er man lykkelig , så vises det utenpå i form av et vakkert ungdommelig utssendet langt opp i alderdommen .Det er sunt å være lykkelig , og det gir deg også et pent og meget ungdommelig utseendet .Ansiktet speiler sjelen din . Ser du sliten og dradd ut , er du sansynligvis sliten og gammel i sjelen din også .Og sansynligvis har du ikke levd noe lykkelig liv .Utseendet røper deg uansett , uansett hvor lykkelig du påstår du er ... Dersom kropp og ansikt ser gammelt og slitt ut i allfor ung alder ...Har du neppe levd så lykkelig liv som du selv påstår ...

Det er lett å fylle livet sitt . Faktisk har folk som jobber dårlig tid i dag . Knapt nok tid til seg selv og få søvn nok hver dag . Jeg kommer til å fylle livet mitt med KJÆRLIGHET selvfølgelig . Kanskje kommer jeg til å bytte mange kjærligheter med årene og finne en ny , når den ene er falmet , men jeg kommer til å oppleve mye spennende og hyggelig .

Jeg har ikke påstått noen ting. Jeg har ikke skrevet et ord om mitt liv. Hvor får du det fra hvordan mitt liv har vært og er og hvordan jeg ser ut? Tror du at du er den eneste som er attraktiv?

Tror du for ramme alvor at mennene kommer løpende etter deg etterhvert som du blir eldre?

Gjest womenwomen
Skrevet

Jeg har ikke påstått noen ting. Jeg har ikke skrevet et ord om mitt liv. Hvor får du det fra hvordan mitt liv har vært og er og hvordan jeg ser ut? Tror du at du er den eneste som er attraktiv?

Tror du for ramme alvor at mennene kommer løpende etter deg etterhvert som du blir eldre?

Uansett hvor gammel jeg blir , finnes det alltid menn som er eldre enn meg i år , og derfor synes jeg er ung og sexy enda ...he he

Er jeg f.eks 50 år - vil en 60 årig mann synes jeg er ung i forhold til han og den RYPA ...

Særlig om jeg kler og ter meg ungdommelig , ser bra ut og er ung til sinns ..og i god fysisk form . Eldre damer har forresten også sjangs på langt yngre menn også ...mmm

Om dama er en gammel og god typisk 10`er dame danker hun fort ut selv yngre kvinner som ikke har vært like heldig med utseendet . Så lenge dama holder seg sunn og vakker for sin alder .

Jeg er 30 + . Men selv damer helt i begynnelsen av 20 årene , legger jeg merke til føler meg som en trussel ...når det gjelder menns oppmerksomhet .

Smigrende når jeg er 10 - 15 år eldre enn disse damene . Som tror de er all that ...kunn forde de er mye yngre og tilsynelatende pene de også .

Nytter ikke , så lenge de mangler sexappeal og glimtet i øyet ....

Kan de være så unge og vakre de vil....Jeg føler meg på topp uansett .Jeg er som vin , blir bare bedre med årene : )

Gjest Tirkes
Skrevet

Womenwomen minner meg om Anna Anka i disse utsagnene.

• Liker 3
Skrevet

Akkurat nå har jeg veldig lyst til å møte Womenwomen og hennes slående skjønnhet og voldsomme sexappeal :romeo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...