Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Når jeg er på byen så føler jeg alltid at jeg spotter de peneste jentene og kjekkeste guttene mens de kliner med flere på en kveld(av det motsatte kjønn). Ofte er det attraktive folk som tar mest av med det motsatte kjønn på byen. Er det slik at de rikeste og peneste er svake sånn sett etter et par glass vin?
Gjest HunterLady Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 Nei, det er fordi pene folk får det de vil ha og liker å være tøsete! ;D
Gjest Tirkes Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Er det slik at alle som lager nye tråder i dette underforumet er fysisk nødt til å generalisere ting ihjel? 4
Havbris Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 Er det slik at alle som lager nye tråder i dette underforumet er fysisk nødt til å generalisere ting ihjel? Ja. Så lenge vi kan putte virkeligheten inn i bokser så er alt så trygt og forutsigbart. Ikke lag trøbbel nå Tirkes... 4
Gjest Tirkes Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 *setter seg i bråkmakerboksen* Skal være stille jeg! 3
Gjest womenwomen Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 Nei, det er fordi pene folk får det de vil ha og liker å være tøsete! ;D Er da ingen svakhet å være så heldig at man stort sett alltid får den man vil ha og bare koser seg : ) Folk som påstår attraktive folk er svake , er bare misunnelige på de og folk blir fort sure om du som attraktiv ikke viser interesse tilbake , om de prøver seg på deg eller avviser de . Men gir du dem oppmerksomhet , elsker de deg . Tenk om du selv kunne meske deg i en godteributikk og bare peke på hva du vil ha nesten og det er gjensidig hver gang , og få det ? Herlig ikke sant ? Er da en større svakhet å ikke få seg noe eller noen , eller den man helst vil ha ? Rart det der . Bestandig jeg ser noe jeg har lyst på , er det sannelig meg gjensidig . Alltså personen har lyst på meg også . Hvordan går det an å ha en sån flax gang på gang ? hi hi
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2011 #7 Skrevet 20. juni 2011 Er da ingen svakhet å være så heldig at man stort sett alltid får den man vil ha og bare koser seg Det avhenger da ikke av utseende. Jeg får den jeg elsker hver dag jeg, og det er den jeg vil ha, for et sammentreff og for en flaks! ;.)
Gjest Bjørn82 Skrevet 20. juni 2011 #8 Skrevet 20. juni 2011 pffft.... Jeg har ikke lagt merke til at det er de attraktive som mesker seg med folk på byen, men de som faktisk ikke er så attraktive, vertfall i mine øyne. Det er vel helst de fulleste som står å trykker tunga langt ned i halsen til en eller annen over bardisken mens køen vokser bak.
Gjest Eurodice Skrevet 20. juni 2011 #9 Skrevet 20. juni 2011 Er da ingen svakhet å være så heldig at man stort sett alltid får den man vil ha og bare koser seg : ) Folk som påstår attraktive folk er svake , er bare misunnelige på de og folk blir fort sure om du som attraktiv ikke viser interesse tilbake , om de prøver seg på deg eller avviser de . Men gir du dem oppmerksomhet , elsker de deg . Tenk om du selv kunne meske deg i en godteributikk og bare peke på hva du vil ha nesten og det er gjensidig hver gang , og få det ? Herlig ikke sant ? Er da en større svakhet å ikke få seg noe eller noen , eller den man helst vil ha ? Rart det der . Bestandig jeg ser noe jeg har lyst på , er det sannelig meg gjensidig . Alltså personen har lyst på meg også . Hvordan går det an å ha en sån flax gang på gang ? hi hi Det er nok i din drømmeverden det, ww. 1
Gjest womenwomen Skrevet 20. juni 2011 #10 Skrevet 20. juni 2011 pffft.... Jeg har ikke lagt merke til at det er de attraktive som mesker seg med folk på byen, men de som faktisk ikke er så attraktive, vertfall i mine øyne. Det er vel helst de fulleste som står å trykker tunga langt ned i halsen til en eller annen over bardisken mens køen vokser bak. Det er forde attraktive helst knuller kunn med andre attraktive mennesker . Vi er veldig selektive og tar ikke hva som helst .
Gjest *smak* Skrevet 20. juni 2011 #11 Skrevet 20. juni 2011 Er da ingen svakhet å være så heldig at man stort sett alltid får den man vil ha og bare koser seg : ) Folk som påstår attraktive folk er svake , er bare misunnelige på de og folk blir fort sure om du som attraktiv ikke viser interesse tilbake , om de prøver seg på deg eller avviser de . Men gir du dem oppmerksomhet , elsker de deg . Tenk om du selv kunne meske deg i en godteributikk og bare peke på hva du vil ha nesten og det er gjensidig hver gang , og få det ? Herlig ikke sant ? Er da en større svakhet å ikke få seg noe eller noen , eller den man helst vil ha ? Rart det der . Bestandig jeg ser noe jeg har lyst på , er det sannelig meg gjensidig . Alltså personen har lyst på meg også . Hvordan går det an å ha en sån flax gang på gang ? hi hi Tror sånne som har draget og er ettertraktet ofte blir overfladiske og ikke føler takknemlighet for det de har.. Så det er slettes ikke sikkert at de bare koser seg.. som alle tror?? Dessuten er det fint og ha andre egenskaper enn å være attraktiv... 2
Gjest womenwomen Skrevet 20. juni 2011 #12 Skrevet 20. juni 2011 Det er nok i din drømmeverden det, ww. Jeg er skapt for å bli knullet og elsket - av menn som attraktiv kvinne selvfølgelig . Og jeg lever opp til forventningene . Jeg elsker det selv : ) Er det rart attraktive menn og kvinner ofte ender opp som player eller player girl`s ? Og ikke lever vanlige liv som andre , eller gifter seg ung og binder seg tidlig . Vi vil være FRI å nyte det motsatte kjønn . Nemlig : ) Vi er født til det nemlig .
Gjest womenwomen Skrevet 20. juni 2011 #13 Skrevet 20. juni 2011 Tror sånne som har draget og er ettertraktet ofte blir overfladiske og ikke føler takknemlighet for det de har.. Så det er slettes ikke sikkert at de bare koser seg.. som alle tror?? Dessuten er det fint og ha andre egenskaper enn å være attraktiv... Jo jeg er takknemlig for det jeg har , hender jeg tenker over det faktisk .Det deiligste i livet er GRATIS for meg : )
Gjest norah Skrevet 20. juni 2011 #14 Skrevet 20. juni 2011 Jeg er skapt for å bli knullet og elsket - av menn som attraktiv kvinne selvfølgelig . Og jeg lever opp til forventningene . Jeg elsker det selv : ) Er det rart attraktive menn og kvinner ofte ender opp som player eller player girl`s ? Og ikke lever vanlige liv som andre , eller gifter seg ung og binder seg tidlig . Vi vil være FRI å nyte det motsatte kjønn . Nemlig : ) Vi er født til det nemlig . Ehm...tenkte du over betydningen av det du skrev der? Hva det faktisk impliserer? Hvordan kan du redusere deg selv til noe så verdiløst? Jeg har jo mer tro på din verdi som menneske enn du har selv..... 1
Gjest Bjørn82 Skrevet 20. juni 2011 #15 Skrevet 20. juni 2011 (endret) Jeg er skapt for å bli knullet og elsket - av menn som attraktiv kvinne selvfølgelig . Og jeg lever opp til forventningene . Jeg elsker det selv : ) Er det rart attraktive menn og kvinner ofte ender opp som player eller player girl`s ? Og ikke lever vanlige liv som andre , eller gifter seg ung og binder seg tidlig . Vi vil være FRI å nyte det motsatte kjønn . Nemlig : ) Vi er født til det nemlig . Som mann vil jeg ikke si meg utakknemlig til det du sier som en ren vare. Men som et individ, eller etter "jeg" eller noen andre har fått det vi ville så har du? Det hender at men kan se bra ut og faktisk kreve å få både i pose og sekk. Noe som ser bra ut og som faktisk er mer enn et tomt skall. Jeg har ikke vært super kravstor til utseende, men har selvfølgelig tatt dette i betraktning før jeg oppsøker en jente. Men med det er som med en flaske Martel XO eller Cordon bleu.Jeg blir skuffet om det viser seg at det var tomgods når jeg ser nærmere etter. Endret 20. juni 2011 av Bjørn82
Gjest womenwomen Skrevet 20. juni 2011 #16 Skrevet 20. juni 2011 Ehm...tenkte du over betydningen av det du skrev der? Hva det faktisk impliserer? Hvordan kan du redusere deg selv til noe så verdiløst? Jeg har jo mer tro på din verdi som menneske enn du har selv..... Oppfatter meg selv som et menneske av høy verdi jeg .Meg mange forskjellige attraktive egenskaper . Kan ikke se linken mellom å være verdiløs og attraktiv og like å kose seg , evt være glad i sex ? Syns det er MER verdiløst å være lite attraktiv og ingen vil ha deg eller tenner på deg .Å måtte nesten knebe menn eller kvinner om å orke å knulle deg ? Rett og slett forde du mangler fullstendig sexappeal og tiltrekningskraft .Og ingen har lyst på deg . Det ER VERDILØST ... Så lenge jeg kan velge og vrake i både seriøse tilbud og useriøse og styrer og har full kontroll over livet mitt , koser jeg meg med å være attraktiv . Hvorfor skulle jeg ikke det ? Jeg tar kunn tilbud som frister . Jeg er ikke noe ludder som må ta hva som helst ...eller finne meg i hva som helst .
Gjest womenwomen Skrevet 20. juni 2011 #17 Skrevet 20. juni 2011 Som mann vil jeg ikke si meg utakknemlig til det du sier som en ren vare. Men som et individ, eller etter "jeg" eller noen andre har fått det vi ville så har du? Det hender at men kan se bra ut og faktisk kreve å få både i pose og sekk. Noe som ser bra ut og som faktisk er mer enn et tomt skall. Jeg har ikke vært super kravstor til utseende, men har selvfølgelig tatt dette i betraktning før jeg oppsøker en jente. Men med det er som med en flaske Martel XO eller Cordon bleu.Jeg blir skuffet om det viser seg at det var tomgods når jeg ser nærmere etter. Jeg har aldri sagt at jeg er hverken lett på tråden eller mer billig enn andre . Jeg sier bare at jeg er så heldig at jeg får den jeg aller helst vil ha - hver eneste gang . Enten det gjelder bare sex - eller forhold . Og at jeg er kresen og meget selektiv . Den dagen jeg orker å binde meg seriøst til en mann . Ja da SKAL han være drømmemannen . Godtar ingenting annet . Ellers kan man like så godt være fri og gjøre som man vil og KOSE seg med singellivet .Flørte og ha det gøy . Gjerne litt tilfeldig sex og , om det frister . Hva sitter dere andre igjen med ? Som bandt dere tidlig og fikk tidlig barn ? Og knapt har hatt et ungdomsliv ? Og nå sitter der skilt ? Eller forblir i et dårlig forhold pga barn og økonomien ikke tillater dere å gå hver deres vei ? Hva sitter sånne mennesker som dere , igjen med tror du `? Og dere er kanskje lite attraktive og få eller ingen er interesert i dere lengre ? Der dere sitter alene .
Gjest Bjørn82 Skrevet 20. juni 2011 #18 Skrevet 20. juni 2011 Jeg har aldri sagt at jeg er hverken lett på tråden eller mer billig enn andre . Jeg sier bare at jeg er så heldig at jeg får den jeg aller helst vil ha - hver eneste gang . Enten det gjelder bare sex - eller forhold . Og at jeg er kresen og meget selektiv . Den dagen jeg orker å binde meg seriøst til en mann . Ja da SKAL han være drømmemannen . Godtar ingenting annet . Ellers kan man like så godt være fri og gjøre som man vil og KOSE seg med singellivet .Flørte og ha det gøy . Gjerne litt tilfeldig sex og , om det frister . Hva sitter dere andre igjen med ? Som bandt dere tidlig og fikk tidlig barn ? Og knapt har hatt et ungdomsliv ? Og nå sitter der skilt ? Eller forblir i et dårlig forhold pga barn og økonomien ikke tillater dere å gå hver deres vei ? Hva sitter sånne mennesker som dere , igjen med tror du `? Og dere er kanskje lite attraktive og få eller ingen er interesert i dere lengre ? Der dere sitter alene . Jeg for min egen del har fått det jeg ville ha.. Jeg har hatt min omgang med tilfeldige, det var gøy en periode, men jeg ble lei av det. Jeg innså at jeg ikke hadde noe i forhold til de som hadde familie. Det var jeg som var taperen, nå har jeg en kone og to barn. Jeg har en kone og to barn, og det er det ikke alle som får. Men alle kan få seg ONS, bytte sengepartner 2-3ganger på en kveld. Det var aldri et problem for meg å få den jeg hadde lyst på til sengs. Men det mistet sin sjarm og spenning.
Gjest womenwomen Skrevet 20. juni 2011 #19 Skrevet 20. juni 2011 Som mann vil jeg ikke si meg utakknemlig til det du sier som en ren vare. Men som et individ, eller etter "jeg" eller noen andre har fått det vi ville så har du? Det hender at men kan se bra ut og faktisk kreve å få både i pose og sekk. Noe som ser bra ut og som faktisk er mer enn et tomt skall. Jeg har ikke vært super kravstor til utseende, men har selvfølgelig tatt dette i betraktning før jeg oppsøker en jente. Men med det er som med en flaske Martel XO eller Cordon bleu.Jeg blir skuffet om det viser seg at det var tomgods når jeg ser nærmere etter. Du høres ut som om du er skuffet ? Som om du ikke klarer å få i både pose og sekk . Du vil ha en attraktiv jente som er klar til å binde seg , stifte familie og hele den pakka .Som er klar til å " offre seg " og livet sitt , til kunn 1 mann . Mange attraktive kvinner vil ikke binde seg . De elsker friheten sin .Og har kanskje ikke samme mål eller drømmer som du .Selv om du selv er en attraktiv mann , er det ikke sikkert du klarer å friste henne til det . Forde hun har så mange tilbud . At hun orker ikke ta imot ett eneste av dem . Redsel for å bli fanget og låst . Du kan ikke få i pose og sekk . Du bør nok se deg om etter en mindre attraktiv kvinne ...Så kan du heller dagdrømme om de attraktive du aldri fikk . Mange av disse kvinnene er veldig selvstendige økonomisk , og trenger ikke en mann , annet enn til kunn kos av og til : )
Gjest Eurodice Skrevet 20. juni 2011 #20 Skrevet 20. juni 2011 Jeg har aldri sagt at jeg er hverken lett på tråden eller mer billig enn andre . Jeg sier bare at jeg er så heldig at jeg får den jeg aller helst vil ha - hver eneste gang . Enten det gjelder bare sex - eller forhold . Og at jeg er kresen og meget selektiv . Den dagen jeg orker å binde meg seriøst til en mann . Ja da SKAL han være drømmemannen . Godtar ingenting annet . Ellers kan man like så godt være fri og gjøre som man vil og KOSE seg med singellivet .Flørte og ha det gøy . Gjerne litt tilfeldig sex og , om det frister . Hva sitter dere andre igjen med ? Som bandt dere tidlig og fikk tidlig barn ? Og knapt har hatt et ungdomsliv ? Og nå sitter der skilt ? Eller forblir i et dårlig forhold pga barn og økonomien ikke tillater dere å gå hver deres vei ? Hva sitter sånne mennesker som dere , igjen med tror du `? Og dere er kanskje lite attraktive og få eller ingen er interesert i dere lengre ? Der dere sitter alene . Du har tidligere fortalt at du har levd med en samboer i flere år og at han er så kjedelig/orker ikke så mye, ellr like ofte som deg. Har du carte blanche til å gå på byen og finne deg en mann? For meg virker du grunn og uten substans, bare opptatt av det seksuelle. Det kommer til å bli hardt for deg når du ikke er så attraktiv lenger, for den tiden kommer. Hva skal du da fylle livet ditt med? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå