AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Jeg vil gjerne ha tips om selvbruner. Jeg har ikke pleid å bruke det, så jeg er helt uvitende. Jeg har veldig lys hud, og ønsker ikke å bli unaturlig brun (mener ikke at andre er det, men så lys som jeg er, blir mye fort unaturlig), men bare få litt mer farge og ikke føle meg så kritthvit i ferien. Den må være lett å påføre og ikke være vanskelig å få tak i siden jeg ikke bor i en storby med masse utvalg. Fint om den er ganske mild mot huden, jeg har litt ømfindtlig hud. Tar gjerne imot andre tips også.
Havtorn Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 http://www.feelunique.com/p/St-Tropez-Everyday-Gradual-Tan-Body-LightMedium-200ml hvis du vil ha en som gjør deg brun over litt tid. Ellers er moussen deres fenomenal. Tørker raskt og best av alt - DEN ER BRUN! Som i at selve moussen er brun, det gir deg full kontroll slik at du ser hvor du har påført.. så slipper du slike morsomme overraskelser.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Takk for tipset, men jeg skulle helst ha hatt en som jeg kan kjøpe i en butikk. Det haster litt.
anita871 Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 Kan anbefale en som heter ST.MORIZ selges på Meny, Ultra og Vita ihvertfall, vil nesten tro Kiwi også. Den kosta ihvertfall 85kr på MENY
Havtorn Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 Verdt å bestille "for future reference" da ingen slår den.. i alle fall ingen av de jeg har prøvd Har du en Yves Rocher-butikk i nærheten er selvbruningen deres også veldig grei, lukter heller ikke død slik noen gjerne gjør. Fraråder L'Oreal og Piz Buin sine.
Ibanez Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 Jeg liker Dove sin. Har den på nå faktisk. Lar den tørke inn før jeg går og legger meg og er litt brunere neste dag Jeg bruker den ca 2 ganger i uken, men man kan bruke den hver dag. Den kan kjøpes på butikken. Har også prøvd "green people" sin selvbrungsdings som skal virke på noen timer den og. Betydelig dyrere og jeg ble orange av den.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #7 Skrevet 21. juni 2011 Er kritthvit selv, og bruker Dove Summerglow. Liker den veldig godt! Ser veldig naturlig ut sammenlignet med andre merker, og den blir verken for mørk eller oransje i fargen Pass på å velge den som er for lys hud, og ta på tynt strøk. Unngå mellom tær og for nærme den harde huden under foten, der får man lett mørkebrune flekker. Vask også hendene veldig nøye etterpå så det ikke setter seg der
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #8 Skrevet 21. juni 2011 Er kritthvit selv, og bruker Dove Summerglow. Liker den veldig godt! Ser veldig naturlig ut sammenlignet med andre merker, og den blir verken for mørk eller oransje i fargen Pass på å velge den som er for lys hud, og ta på tynt strøk. Unngå mellom tær og for nærme den harde huden under foten, der får man lett mørkebrune flekker. Vask også hendene veldig nøye etterpå så det ikke setter seg der
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #9 Skrevet 21. juni 2011 Jeg prøvde å finne den for lys hud fra Dove i dag, men overalt hadde de bare den for mørk hud. Hvordan er den fra St. Moritz, er den grei å påføre? Ser man hvor den er påført? Hvor sterk er fargen? Er det forskjellige, eller bare en type? Yves Rocher tror jeg ikke vi har her. Jeg har bare sett en Yves Rocher-butikk i Oslo, tror jeg? På nettet har jeg ikke klart å finne noe. På Kiwi her hadde de bare solkrem, ingen selvbruner, dessverre. Jeg skal ta meg en ny runde i morgen, så jeg tar gjerne mot flere tips.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #10 Skrevet 21. juni 2011 Hvordan er de man får kjøpt på apoteket? Noen som kjenner til dem? Jeg tenkte ikke på å dra dit i dag, men ser på nettet at det er noen (om de har dem inne..) http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/Hudpleie+-+Kropp/Kroppspleie+-+Normal+hud/Skrubb+og+selvbruning/Default.aspx
Havtorn Skrevet 21. juni 2011 #11 Skrevet 21. juni 2011 Blivakker fører jo Fake Bake, også et merke det er verdt å sjekke ut. Og jeg er fremdeles påståelig - få fatt i St Tropez til videre bruk, den fader nydelig av etter ei uke, den er brun ved påføring, den er rimelig og den lukter okei! Postgangen tar ikke mer enn 2-3 dager hva jeg har erfart, de er ekstremt kjappe! Og portofrie.. http://www.blivakker.no/product/hudpleie/selvbruning/idb0029/id-bare-escentuals-faux-body-tan-moisturizer-162ml- har ikke prøvd denne selv, men kunne jo være et godt alternativ til Dove sin? (Pokker, den fikk jeg lyst på ) http://www.blivakker.no/product/hudpleie/selvbruning/2/FAK0012/fake-bake-luxurious-golden-bronze-mousse-120ml også i mousse-form, synes det er så greit å påføre! http://www.blivakker.no/product/hudpleie/selvbruning/3/FAK0014/fake-bake-self-tanning-spray-air-brush-207ml sprayform Er også 10& rabatt på Fake Bake nå.. livsfarlig dette
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #12 Skrevet 21. juni 2011 Jeg noterer meg tipsene til senere, men jeg rekker ikke å kjøpe noe på nettet denne gangen.
Mariacand Skrevet 6. juli 2011 #13 Skrevet 6. juli 2011 SunSpa sin selvbruner er kjempe bra. Let og anvende og kjempe fin farge. :-). Jeg har prøvet både SunSpa den originale og chocolate og jeg anvender begge.HELT FANTASTISK. Utrolig lett å bruke, samtidig gir den en flott farge - ikke oransje i det hele tatt.. Ser at man nå kan kjøpe den på www.selvbruner.no. :-)
Lykkelitenen Skrevet 6. juli 2011 #14 Skrevet 6. juli 2011 Om du har lys hud er St. Moritz IKKE å anbefale. Jeg fikk denne i leverandørprøve (jobber på vita) og denne er mørk. Fargen er veldig pen, men den er utrolig mørk. Jeg er selv lys og denne blir helt ekstrem på meg. Skummet er også tungt å jobbe inn, det er som om den sklir over huden uten å feste seg, så man tror man har påført for så å oppdage at man ikke har det. Må være veldig nøye og ha god tid. Om du er lys anbefaler jeg heller comodynes sine servietter eller St. tropez sine selvbrunere. De har en gradual tan som er veldig god. Jeg har denne til mørk hud og den fungerer veldig bra selv om jeg er lys, er bare å ikke påføre den like ofte. Dyr, men verdt hver eneste krone Dove sin liker jeg ikke, syns denne er klissete og jeg får kviser av dem på bryst, rygg og skuldre.
Havtorn Skrevet 6. juli 2011 #15 Skrevet 6. juli 2011 St Tropez sitt skum må man være nøye med det også, men det har en ganske fornuftig tørketid - så lenge man holder det "i bevegelse" holder det seg flytende. Selv drar jeg henda lett over huden kjemperaskt for å få fargen jobbet inn i huden (har aldri hatt antydninger til skjolder engang!), bruker engangshansker og påfører forsiktig oppå henda etterpå. Ellers blir jeg så brun og fin i håndflatene. Gradual tan til mørk hud er et supertips for den saks skyld. Selv har jeg kun den til lys hud og kunne helt fint hadd den mørkeste. Dette er fargeløs bodylotion, men den gir en god farge hvis man bruker den et par ganger. Og man blir brun og ikke oransj.. det er veldig ille å bli noe annet enn brun når man egentlig er bleikere enn Nemi. Men skummet går helt fint å jobbe inn i huden med engangshansker (eller bare en brødpose), eventuelt kan man bestille en selvbruningsvott. Feelunique har.. er også der jeg kjøper St Tropez.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #16 Skrevet 6. juli 2011 Jeg synes Look good naked som kan kjøpes på Vita, er helt ok. I hvertfall våtserviettene, kremen har jeg bare fire dagers erfaring med.
sequin Skrevet 6. juli 2011 #17 Skrevet 6. juli 2011 Jeg er veldig fornøyd med Sensilis sin, den har de på vita. Den holder lenge og trekker fort inn i huden
smalls Skrevet 6. juli 2011 #18 Skrevet 6. juli 2011 Jeg bruker bare Dove summer glow jeg. Synes den funker perfekt og den koster jo bare rundt 50 kr på rimi
Djungelvrål Skrevet 7. juli 2011 #19 Skrevet 7. juli 2011 Jeg bruker også Dove summerglow, det eneste er hvis en skal bli brun fort så hjelper det ikke særlig. Men hvis du vet du skal gå i stroppeløs kjole f.eks lørdag går det fint å begynne å smøre seg fredag mogen, så igjen fre kveld også siste gang lørd morgen. Da har du fått fin glød
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #20 Skrevet 9. august 2011 www.selvbruner.noJeg har testet sunspa – Jeg kjøpte både Sunspa Fitness og Chocolate på www.selvbruner.no, da de hadde 10 % for 2 uker siden. Fikk produktene 2 dager etter;). Jeg så Fitness i Woman utgaven, hvor den var favoritt. Jeg trener en god del og da er det vigtig fargen holder. Begge jeg kjøpte er helt fantastiske. Fitness bruker jeg på kroppen og chokolate bruker jeg mest i ansiktet – man skyller overskuddsfargen av i dusjen og derefter smitter det ikke av på tøyet… og det beste av alt den stinker heller ikke he he.. Kan kun anbefales – det er også blitt min favoritt.:-) De har vunnet flere tester i Danmark i de store magaziner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå