Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg har av og til farga håret mitt. Då har eg kjøpt farge hos risøren av merket loreal og ofte i fargen sjokoladebrun.

Denne gangen vart eg påvirka av reklame og vips hadde eg kjøpt den nye hårfargen til loreal sublime mousse som eg kjøpte i ein klesbutikk. Eg kjøpte fargen 50 klar brun. Eg leste her på eit innlegg tidlegare at nokon hadde prøvt denne moussen men at den vart mykje mørkare enn vist på bildet. Eg vart plutseleg bekymra då eg ikkje har lyst å ende opp med svart hår.

Håpar det er nokon som har gjort seg opp erfaring med denne moussen og kjekt om nokon har prøvt denne fargen og som vil gi med ein tilbakemelding.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg må retta meg sjølvmedå sei at eg meinte wella color touch er den eg har brukt før og ikkje loreal som eg skreiv fyrst...

Skrevet

Fargemerkingen av denne er ett hakk mørkere enn nummeret vanligvis tilsier, så her må du se på fargenavn og ikke nummer. En 5, 50 eller 500 er vanligvis lys brun hos loeral, men i dette tilfellet er den en nyanse mørkere, så 50 blir en brun. Om du har brukt sjokoladebrun til vanlig vil denne ikke bli for mørk, men den vil være en ren brun og ikke den varme bruntonen som du er vant til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...