Gå til innhold

Krisekrise sims 2 mistet cd og vet ikke HVA JEG SKAL GJØRE HJELP MEG...

Anbefalte innlegg

Skrevet

KRISEKRISE...KRISEKRISE!!!!!! Jeg spiller sims 2 med nesten alle utvidelsespakkene, og jeg deler de med broren min. det har gått greit, men han får ikke lasta ned fritid på fordi det er bare den begge må bruke hvis vi innstaller den, men for noen dager siden så rota jeg bort sims 2 fritid-cden så jeg ikke finner den igjen.harlett som bare det etter den i 4 dager, men finner den ikke igjen. Jeg vet jeg har mulighet til å avinstallere og spille en av de andre,men det vil jeg jo ikke fordi da mister jeg jo alt JEG HAR LAGRA og alle møblene og klærne. hadde kommet 10 generasjoner eller noe i familien nå. Det går helller ikke å putter inn en annen utvidelsespakke fordi da står det at det er er feil spill og må sette inn fritid isteden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KRISEKRISE...KRISEKRISE!!!!!! Jeg spiller sims 2 med nesten alle utvidelsespakkene, og jeg deler de med broren min. det har gått greit, men han får ikke lasta ned fritid på fordi det er bare den begge må bruke hvis vi innstaller den, men for noen dager siden så rota jeg bort sims 2 fritid-cden så jeg ikke finner den igjen.harlett som bare det etter den i 4 dager, men finner den ikke igjen. Jeg vet jeg har mulighet til å avinstallere og spille en av de andre,men det vil jeg jo ikke fordi da mister jeg jo alt JEG HAR LAGRA og alle møblene og klærne. hadde kommet 10 generasjoner eller noe i familien nå. Det går helller ikke å putter inn en annen utvidelsespakke fordi da står det at det er er feil spill og må sette inn fritid isteden.

oi mange skrivefeil, men same shit ass lol motherfucking bastard xD fail :P tulla, jeg skriver ikke snt

Skrevet

Hva vil du egentlig ha oss til å gjøre? Komme hjem til deg og lete?

Skrevet

Hva vil du egentlig ha oss til å gjøre? Komme hjem til deg og lete?

nei men hav skal jeg gjøre? Forslag?

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpe ny kanskje?

Skrevet

Last ned en No-cd crack og spill uten cd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...