Gå til innhold

jeans

Fremhevede innlegg

Gjest gjest
Skrevet

jenter... Hva syns dere om trange jeans? Sånne som viser formene tydelig der forran? Og til de som sier ja, hvorfor? Pga den deilige følelsen, rett og slett nyter blikkene? Eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest birry93
Skrevet

Jeg liker jeans veldig godt, mest av praktiske årsaker, og at stoffet er behagelig. Hva andre får ut av å se meg ha dem på er deres egen sak. :gjeiper:

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg går ikke i jeans som gir meg camel-toe. Det gnager og er vondt.

• Liker 1
Gjest birry93
Skrevet

Signerer. Ikke er det spesielt pent å se på heller.

• Liker 2
Gjest womenwomen
Skrevet

jenter... Hva syns dere om trange jeans? Sånne som viser formene tydelig der forran? Og til de som sier ja, hvorfor? Pga den deilige følelsen, rett og slett nyter blikkene? Eller?

Hadde syntes det var sexy med en mann med trangere jeans så man kan se litt av bulen der foran . Hvorfor går så få menn i trange jeans ?

Selv blir jeg kåt av å gå i trange jeans . Rett og slett forde buksen strammer rundt følsomme områder i skrittet og får meg til å føle meg kåt ...

AnonymBruker
Skrevet

Hadde syntes det var sexy med en mann med trangere jeans så man kan se litt av bulen der foran . Hvorfor går så få menn i trange jeans ?

Svar er gitt.

• Liker 2
Gjest womenwomen
Skrevet

Svar er gitt.

Åhhja , dumme meg . Selvfølgelig , det tenkte jeg bare ikke på : )

Er kanskje ikke like stuereint å vise errigerte deler der nede - som å vise kløft for en kvinne : )

Tydeligvis er det bare vi damer som får lov å være sexobjekter og kle oss som et også .

AnonymBruker
Skrevet

Er kanskje ikke like stuereint å vise errigerte deler der nede - som å vise kløft for en kvinne : )

Tydeligvis er det bare vi damer som får lov å være sexobjekter og kle oss som et også .

Nei, det er ikke stuerent nei. Hvis en mann går rundt med en erigert penis blir han sett på som ekkel, påtrengende med sin seksualitet, en som burde skamme seg, osv.

Hvis en dame går rundt med stive brystvorter så blir hun sett på som erotisk, vakker, frigjort, osv.

Menn skal ikke vise at de har en seksualitet, slik er kulturen vår.

Gjest Mann!
Skrevet

Selv blir jeg kåt av å gå i trange jeans . Rett og slett forde buksen strammer rundt følsomme områder i skrittet og får meg til å føle meg kåt ...

Det kan være stramt og ubehagelig å gå med for stramme bukser for lenge.

Det er heller ikke bra for sædproduksjonen. Og så er det viktig med god blodtilførsel...

Men jeg er enig at vi gutta kunne vært litt "rausere" for dere damene. Vi liker jo å se mest mulig av dere, ikke sant?

Men vi liker ikke å se for mye av andre menn...

Gjest womenwomen
Skrevet

Nei, det er ikke stuerent nei. Hvis en mann går rundt med en erigert penis blir han sett på som ekkel, påtrengende med sin seksualitet, en som burde skamme seg, osv.

Hvis en dame går rundt med stive brystvorter så blir hun sett på som erotisk, vakker, frigjort, osv.

Joda dere kan vise det , men på andre måter enn å blåtte kjønnet så tydelig . Forøvrig er pupper mer uskyldig og ikke direkte et kjønnsorgan . Kunn en mer uskyldig men likevell en ufarlig erotisk sone .

Damers sexualitet er mer " ufarlig " forde vi kan ikke voldta eller utføre overgrep og vi utgjør ingen trussel for noen med vår kropp etc .

Hadde ikke likt at f.eks en innvandrer mann eller fremmend mann jeg ikke likte selv løp rundt med ståkuk etter meg som var veldig synlig utenpå buksa hans nei . Dersom jeg ikke likte han , ville jeg synes han var ekkel og plagsomt påtrengende ja . Og t.o.m litt skremmende om han var fremmend . Er jo ikke alle som skjønner å ta en avvisning ...

Skrevet

Du vet at stive brystvorter ikke nødvendigvis er synonymt med seksuell opphisselse sant?

AnonymBruker
Skrevet

Du vet at stive brystvorter ikke nødvendigvis er synonymt med seksuell opphisselse sant?

Du vet at stiv pikk ikke er synonymt med seksuell opphisselse sant?

Skrevet

Jeg forstår at mange menn tenner på trange jeans, og at du er en av dem. :gjeiper: Min kjære gjør gså det, så jeg går en del i trange jeans for hans skyld. xD De viser formene tydelig foran, som du sier, men ikke cameltoe. Bare en passelig Y-front.

Skrevet

Jeg forstår at mange menn tenner på trange jeans, og at du er en av dem. :gjeiper: Min kjære gjør gså det, så jeg går en del i trange jeans for hans skyld. xD De viser formene tydelig foran, som du sier, men ikke cameltoe. Bare en passelig Y-front.

Fint for han...cameltoe er for drøyt, men Y-front er akseptabelt og meeeeeeget sexy...spesielt i tights... :lur:

Skrevet

Trange jeans liker jeg. Elsker å ha det på, både fordi jeg har kroppen til det, og fordi jeg synes det er behagleig. Men jeg går ikke med bukser som gir meg camel-toe!

Skrevet

Gi meg en mann med Levi`s 501 og jeg er solgt! Ikke no` nøye med resten av mannen da :lur:

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Jeg går i helt åletrange jeans som sitter som klistra, selv om jeg er gutt. Jeg har en tynn kropp som kler veldig bra, åletrange jeans. Får høre jeg er dritkul i så trange jeans:)

Ellers er det blitt på moten å veldig hot, med trange jeans til motebeviste gutter:)

Skrevet

Der er du inne på noe, Ww.

Skrevet

Gi meg en mann med Levi`s 501 og jeg er solgt! Ikke no` nøye med resten av mannen da :lur:

Hehe, du lever fremdeles på åttitallet skjønner jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...