Gå til innhold

Tampax super plus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om en butikk i Oslo som selger den største tampaxen? Alle butikkene jeg har sjekket i selger bare den nest største, og den blør jeg gjennom på kort tid. Men da er det kjedelig å se at det finnes en større en som omtrent ikke er å få tak i. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt på Ica i Østbanehallen. Og så vil jeg tro at de har på Ultra.

• 1 år senere...
Skrevet (endret)

Jeg kontaktet PROCTER & GAMBLE forbrukerservice i mai '11, og fikk til svar at de ikke selges i Norge pga liten etterspørsel. Heldigvis var de å få tak i på ebay, og jeg fikk tilsendt tre pakker à 48 stk (akkurat under tollgrensen) fra en selger i England. Prisen med frakt ble tilsvarende andre størrelser kjøpt i butikk i Norge.

Endret av Pringle
Skrevet

Jeg kontaktet PROCTER & GAMBLE forbrukerservice i mai '11, og fikk til svar at de ikke selges i Norge pga liten etterspørsel. Heldigvis var de å få tak i på ebay, og jeg fikk tilsendt tre pakker à 48 stk (akkurat under tollgrensen) fra en selger i England. Prisen med frakt ble tilsvarende andre størrelser kjøpt i butikk i Norge.

Takk for tipset. Kan ikke begripe at det ikke skal være etterspørsel. Leser da titt og ofte her om andre som også sliter med store blødninger. Men det er vel samme greia som at det er større utvalg BH'er til de med små faste enn til de med store tunge (dvs de som trenger det).

Anonym poster: 5ae2ed96a4c812e6217765d9c8a8312c

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Hmm, mener jeg har sett dem i butikken.

Hvordan kom du over denne tråden egentlig?

Håper TS har fått bukt med menstrausjonen sin på disse to årene.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kom du over denne tråden egentlig?

Håper TS har fått bukt med menstrausjonen sin på disse to årene.

Jeg googlet Tampax super pluss + Norge for å se om jeg kunne få kjøpt dem i Norge i dag. Det kan jeg visst ikke, så jeg sendte min 70 årige mor i Spania etter esken med Tampaz super pluss. ;)

Skrevet

Jeg googlet Tampax super pluss + Norge for å se om jeg kunne få kjøpt dem i Norge i dag. Det kan jeg visst ikke, så jeg sendte min 70 årige mor i Spania etter esken med Tampaz super pluss. ;)

Det syns jeg var lang vei å sende en eldre dame for noen tamponger!

Hehe. Bra du fikk taki da!

Skrevet

Det syns jeg var lang vei å sende en eldre dame for noen tamponger!

Hehe. Bra du fikk taki da!

Hun er der allerede og bringer dem med seg hjem til jul. ;)

Skrevet

Hun er der allerede og bringer dem med seg hjem til jul. ;)

Du er i hvert fall ikke kravstor på julegavene! Det skal du ha :)

Skrevet

Du er i hvert fall ikke kravstor på julegavene! Det skal du ha :)

Ja, pinadø.

Skrevet

:)

Jeg kontaktet Procter & Gamble og etterspurte Superplusen, forresten.

Skrevet

Hvorfor bruker du ikke bare de største obene?

Anonymous poster hash: 6fbae...310

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...