AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Er det noen som vet om en butikk i Oslo som selger den største tampaxen? Alle butikkene jeg har sjekket i selger bare den nest største, og den blør jeg gjennom på kort tid. Men da er det kjedelig å se at det finnes en større en som omtrent ikke er å få tak i.
Gjest Safe Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 Jeg har kjøpt på Ica i Østbanehallen. Og så vil jeg tro at de har på Ultra.
Pringle Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 (endret) Jeg kontaktet PROCTER & GAMBLE forbrukerservice i mai '11, og fikk til svar at de ikke selges i Norge pga liten etterspørsel. Heldigvis var de å få tak i på ebay, og jeg fikk tilsendt tre pakker à 48 stk (akkurat under tollgrensen) fra en selger i England. Prisen med frakt ble tilsvarende andre størrelser kjøpt i butikk i Norge. Endret 22. desember 2012 av Pringle
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Jeg kontaktet PROCTER & GAMBLE forbrukerservice i mai '11, og fikk til svar at de ikke selges i Norge pga liten etterspørsel. Heldigvis var de å få tak i på ebay, og jeg fikk tilsendt tre pakker à 48 stk (akkurat under tollgrensen) fra en selger i England. Prisen med frakt ble tilsvarende andre størrelser kjøpt i butikk i Norge. Takk for tipset. Kan ikke begripe at det ikke skal være etterspørsel. Leser da titt og ofte her om andre som også sliter med store blødninger. Men det er vel samme greia som at det er større utvalg BH'er til de med små faste enn til de med store tunge (dvs de som trenger det). Anonym poster: 5ae2ed96a4c812e6217765d9c8a8312c 1
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Hmm, mener jeg har sett dem i butikken.
AryaUnderfoot Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Hmm, mener jeg har sett dem i butikken. Hvordan kom du over denne tråden egentlig? Håper TS har fått bukt med menstrausjonen sin på disse to årene. 1
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Hvordan kom du over denne tråden egentlig? Håper TS har fått bukt med menstrausjonen sin på disse to årene. Jeg googlet Tampax super pluss + Norge for å se om jeg kunne få kjøpt dem i Norge i dag. Det kan jeg visst ikke, så jeg sendte min 70 årige mor i Spania etter esken med Tampaz super pluss.
Gjest Evans Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 Jeg googlet Tampax super pluss + Norge for å se om jeg kunne få kjøpt dem i Norge i dag. Det kan jeg visst ikke, så jeg sendte min 70 årige mor i Spania etter esken med Tampaz super pluss. Det syns jeg var lang vei å sende en eldre dame for noen tamponger! Hehe. Bra du fikk taki da!
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 Det syns jeg var lang vei å sende en eldre dame for noen tamponger! Hehe. Bra du fikk taki da! Hun er der allerede og bringer dem med seg hjem til jul.
Gjest Evans Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 Hun er der allerede og bringer dem med seg hjem til jul. Du er i hvert fall ikke kravstor på julegavene! Det skal du ha
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2014 #11 Skrevet 19. november 2014 Du er i hvert fall ikke kravstor på julegavene! Det skal du ha Ja, pinadø.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2014 #13 Skrevet 19. november 2014 Jeg kontaktet Procter & Gamble og etterspurte Superplusen, forresten.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #14 Skrevet 19. november 2014 Hvorfor bruker du ikke bare de største obene?Anonymous poster hash: 6fbae...310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå