Nusse Skrevet 16. november 2003 #21 Skrevet 16. november 2003 Dette med fruktbarhet er forresten noen rare greier. Selv opplevde jeg å bli far første gang jeg og kjæresten prøvde uten prevensjon. Senere har vi hatt et aktivt seksualiv i lange perioder uten resultat! Mange som har forsøkt å "planlegge barn" har vel opplevd nettop dette? I tidligere tider, når prevensjon ikke var særlig tilgjengelig, var det mange store barneflokker, men det var heller ikke uvanlig med et, to eller trebarnsfamilier. Så man kan vel si at har dere "usikker sex", skal dere være forberedt på at barn kan bli resultatet, men sikker på å få barn er man aldri! Synes Abelone har en fin innstilling til dette!
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2003 #22 Skrevet 16. november 2003 Lurven; du forutsetter at mannen trekker seg ut før det kommer sæd. Poenget er vel at man ikke vet 100% sikkert når sæden kommer, nettopp fordi det gjerne kommer litt før utløsning.
Gjest Hilde K S Skrevet 16. november 2003 #23 Skrevet 16. november 2003 Lurven; du forutsetter at mannen trekker seg ut før det kommer sæd. Poenget er vel at man ikke vet 100% sikkert når sæden kommer' date=' nettopp fordi det gjerne kommer litt før utløsning.[/quote'] Jepp ! Ville ikke anbefalt dette til noen som absolutt ikke vil ha barn. For par som tenker at det ikke hadde vært verdens undergang med et barn men som ikke går inn for å prøve skulle det vel fungere greit ?
Gjest lurven Skrevet 16. november 2003 #24 Skrevet 16. november 2003 Lurven; du forutsetter at mannen trekker seg ut før det kommer sæd. Poenget er vel at man ikke vet 100% sikkert når sæden kommer' date=' nettopp fordi det gjerne kommer litt før utløsning.[/quote']ja det er sant... men man kejnner det jo en stund før det nærmer seg da..
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2003 #25 Skrevet 17. november 2003 Trengs bare en bitteliten mikroskopisk liten svømmedyktig kar for å lage et helt barn. Noen av disse bittesmå svømmerne kommer gjerne litt før "røkla". Jeg har resultatet av et avhopp hjemme jeg også - hun er femten nå, en syttiseks høy, vakker som en engel. Ville ikke vært henne foruten, så hurra for hoppe-av-i-svingen-metoden
Nøste Skrevet 17. november 2003 #26 Skrevet 17. november 2003 Jeg er enig med abolone at kondom å pepiller er ikke noe , han brukte kondom men etter at vi sluttet med det ble jeg gravid skulle bare en liten dråpe til så ble jeg gravid. Men du kan ikke være helt sikker . Nå har vi ikke noe previasjon men har ikke blitt gravid ennå .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå