AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/703978/ Så denne dokumentaren igår, og vet ikke hva jeg skal si jeg. Litt i sjokk. Flere som har sett den?
Rainbow Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 Ja, så den. Hu mora oppførte seg jo som en unge. 14-åringen var langt mer moden. Virka som mora helst ville ha en bestevenninne, og ikke være mamma. Men var morsomt også, da. "She could have been a great top model...and she's sitting there, reading MacBeth and doing maths...I mean...I gave birth to her, why are we so different??" Og oppmuntre dattera til å ta silikon og bleike håret, og si at "you really should show your tits" når det var snakk om fremtidig fotografering. Men det endte jo med at mora skjønte at dattera måtte velge sitt liv, og at det livet sannsynligvis var langt bedre enn det hun selv hadde valgt. Hun hadde jo blitt sånn pga barndomstraumer.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Ja, så den. Hu mora oppførte seg jo som en unge. 14-åringen var langt mer moden. Virka som mora helst ville ha en bestevenninne, og ikke være mamma. Men var morsomt også, da. "She could have been a great top model...and she's sitting there, reading MacBeth and doing maths...I mean...I gave birth to her, why are we so different??" Og oppmuntre dattera til å ta silikon og bleike håret, og si at "you really should show your tits" når det var snakk om fremtidig fotografering. Men det endte jo med at mora skjønte at dattera måtte velge sitt liv, og at det livet sannsynligvis var langt bedre enn det hun selv hadde valgt. Hun hadde jo blitt sånn pga barndomstraumer. Ja, det var jo litt humor i det hele, men det var mest fordi det ikke virket som om hun ville datteren noe vondt. Hun var rett og slett bare litt dum. Når det kommer til slutten så vet jeg ikke om jeg tror hun kommer til p slutte å mase om de tingene selv om hun sier der at hun kan få gjøre som hun vil. Forresten ble jeg overrasket over hvor moden ungen var! Hun var mye mer moden enn en vanli jente på 14 syns jeg. Men blir vel sån når man vokser opp i ett hjem der man må ta mye ansvar.. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 Vet ikke hvem jeg syns mest synd på. Morne eller datteren.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 Så en artikell på seher.no av hun moren for litt siden, og da var hun helt ødelagt av alle operasjonene.. Fikk sjokk da jeg så hun bare var 30. Ser jo ut som hun er nærmere 50 pga alle de operasjonene...
Xaphan Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 Æsj, jeg har bare sett de første fire minuttene nå og er allerede kvalm over hvordan moren oppfører seg. Hvem er det som prøver å tvinge datteren sin på 14 (!) år til å ta silikon og posere toppløs? Datteren er både smartere og mer moden enn moren. Dessuten syns jeg hun også er mye penere. Skal få sett resten av dokumentaren nå, håper på en "happy ending".
Alice123 Skrevet 20. juni 2011 #7 Skrevet 20. juni 2011 De viste den dokumenteren for noen måneder siden, og jeg syntes så synd på datteren! Datteren som situasjonen tross var veldig oppegående, hadde et nek av en mor som omsorgsperson.
Nuttery Skrevet 20. juni 2011 #8 Skrevet 20. juni 2011 Syntes ikke det er noe galt med hverken moren eller dattern, bortsettfra at moren har helt syke kroppsidealer for seg selv - og det er naturlig for hun å prøve å "overføre" det til dattern. Syntes det er fint at hun innså etter hvert at de var forskjellige - og at det var helt greit, jeg! Superfin dokumentar om et annerledes mor/datterforhold. 1
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 20. juni 2011 #9 Skrevet 20. juni 2011 Den dokumentaren er tragisk med tanke på hvordan moren ser på datteren sin. Hun klarte absolutt ikke se at datteren hadde det best med å få en utdannning, enn å begynne som nakenmodell. Men jeg fikk et inntrykk av at det var mye som vi ikke fikk vite om morens bakgrunn. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #10 Skrevet 20. juni 2011 Så en artikell på seher.no av hun moren for litt siden, og da var hun helt ødelagt av alle operasjonene.. Fikk sjokk da jeg så hun bare var 30. Ser jo ut som hun er nærmere 50 pga alle de operasjonene... Og jeg så ett bilde av hun FØR hun tok en enste operasjon, når hun var ca like gammel som dattern er nå, og hun var superskjønn!
Xaphan Skrevet 20. juni 2011 #11 Skrevet 20. juni 2011 Uff, jeg syns oppriktig synd på Georgia. Hun virker smart, reflektert og oppegående. Hun har så mye potensiale, men må bruke tida si på å sitte barnevakt for den umodene moren. 1
Gjest Linda sofie Skrevet 20. juni 2011 #12 Skrevet 20. juni 2011 Herregud å gal mora er! Det er virkelig drøyt å nesten tvinge sin datter på 14 år til å ta silikon og posere toppløs. Hva er galt med ho? Dattra virket i hvert fall veldig moden og oppegående heldigvis.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #13 Skrevet 21. juni 2011 Kanskje like greit at hun datteren går på kostskole. 2
muffin26 Skrevet 22. juni 2011 #14 Skrevet 22. juni 2011 Hun arvet vel faren sine gode gener for hjernen har hun ikke fra moren. Jeg vil ikke at datteren min skal tro jeg er ludder. Men hva er du da hvis du ikke er ludder?
Gjest MorAase Skrevet 22. juni 2011 #15 Skrevet 22. juni 2011 Det nheter barnemisshandling det moren holder på med. Håper alle silikonbærerne her inne kikker seg i speilet og skammer seg.
smalls Skrevet 23. juni 2011 #16 Skrevet 23. juni 2011 Det nheter barnemisshandling det moren holder på med. Håper alle silikonbærerne her inne kikker seg i speilet og skammer seg. Hvorfor skal vi med silikon skamme oss?
muffin26 Skrevet 23. juni 2011 #17 Skrevet 23. juni 2011 Det nheter barnemisshandling det moren holder på med. Håper alle silikonbærerne her inne kikker seg i speilet og skammer seg. Hahahah slapp av du a:) Man kan ha vett mellom ørene selvom man har silikon. Tviler på at silikonen alene har skylden for at moren er slik.
Gjest Spinell Skrevet 23. juni 2011 #18 Skrevet 23. juni 2011 Hva dette har med "alle silikonbærerne" til MorAase kan jeg virkelig ikke forstå. Selv om det finnes dumme glamourmodeller som er barnsligere enn tenåringsdøtrene sine, betyr ikke det at enhver som har lagt inn silikonimplantater samtidig har fjernet det meste av hjernen i det samme inngrepet.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #19 Skrevet 23. juni 2011 Hahahah slapp av du a:) Man kan ha vett mellom ørene selvom man har silikon. Tviler på at silikonen alene har skylden for at moren er slik. Nettopp. Man blir ikke dummere pga man tar silikon. Helt utrolig at noen faktisk tror det. Tipper mora var like dum før hun tok silikon.
Gjest Emera Skrevet 23. juni 2011 #20 Skrevet 23. juni 2011 Det finnes vel knapt noen som misliker silikon så mye som meg, men å sammenligne alle som har silikon med den dama der er total skivebom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå