AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Jeg er på jakt etter en solkrem som lukter kokos.. Er det Piz Buin sin som lukter kokos? Det minner meg sånn om sommeren da jeg var liten Leter også etter en dusjsåpe som lukter kokos, jeg har prøvd The Body Shop sin, men den har så svak duft etter dusjen.. Noen andre alternativer?
Gjest petre Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Hawaiian tropic husker jeg fra 80-tallet. Null i solbeskyttelse og luktet grusomt. Nå blir jeg kvalm av kokoslukt jeg da. Har dessverre notert meg at lukten er tilbake...
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 Hawaiian tropic husker jeg fra 80-tallet. Null i solbeskyttelse og luktet grusomt. Nå blir jeg kvalm av kokoslukt jeg da. Har dessverre notert meg at lukten er tilbake... Er nok ikke den i og med at jeg ikke kan huske noe fra 80-tallet Jeg liker ikke lukten om vinteren, men om sommeren er det deilig med kokoslukt Smak og behag ja
Kakemomsen Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 H&M selger dusjsåpe med kokos-duft til 29,90,- Den er helt greit og lukter godt:D
Lilandry Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 Hawaiian Tropic lukter kokos! Finnes i forskjellige faktor og kjøpes blandt annet på Cubus. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå