AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Jeg har fått meg en kjæreste som tenner veldig på squirting. Han har veldig lyst til å få meg til å sprute. Jeg synes også det er spennende, men sliter litt med å slå meg løs og slappe nok av... dette er jo noe jeg må jobbe med. Men dere jenter som kan dette: når skjedde det første gang? Hvor gammel var du? Hva skulle til? Og: er det sant at når man har fått det til en gang, er det lett å få det til å skje igjen? Vil gjerne høre deres erfaringer Hilsen jente 22.
spinnwild Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 Min første: var i tenårene (ca 16år), i dusjen med en dildo, med kraftig stimuli mot g-punktet. Var vel mye kjapt inn og ut, med akkurat rett vinkel. kom til et punkt hvor det presset mye (og kjønnet presset utover), også kom jeg med sprut. Tja, når man har først har gjort det en gang, så vet man litt mer hva det er, og at det ikke er tissing Nå er det ikke alle som spruter like mye, og det er også avhengig av kvinnens hydreringsnivå. Men det viktigste er å tisse før sex (så du slipper å være for redd for å tisse), and just relax and let go. Ikke krev for mye av deg selv, la det komme naturlig.
Gjest Bjørn82 Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Jeg også synes det virker kjempe sexy å få en jente til å squirte. Jeg har ikke gjort det noen før og har lyst å få det til, jeg innbiller meg at en jente som squirter har en enormt deilig orgasme, og har veldig lyst på tips til hvordan det kan gjøres og hvordan man kan gå frem for å få en grunnteknikk for dette.
spinnwild Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 Jeg også synes det virker kjempe sexy å få en jente til å squirte. Jeg har ikke gjort det noen før og har lyst å få det til, jeg innbiller meg at en jente som squirter har en enormt deilig orgasme, og har veldig lyst på tips til hvordan det kan gjøres og hvordan man kan gå frem for å få en grunnteknikk for dette. Personlig så liker jeg ikke å squirte for ofte, for det bruker mye krefter Og jeg gjør det helst i dusjen, da vi som oftest har sex på ting som trekker til seg væsker. Og det virker for meg veldig urenslig, nesten som å tisse i senga. Ellers er det mange jenter som ikke får det til, fordi de tror de må tisse og holder igjen, eller redd for at det skal være tiss (for noen ganger så blir man tissatrengt av overstimulasjon der nede) og da er det veeeeldig flaut liksom... Hadde en engang som absolutt skulle ha meg til å squirte, men han bare stresset meg og jeg kunne ikke for jeg fikk ikke slappet av (var for anstrengt). Det er veldig viktig at hun slapper av og har det komfortabelt når slikt skal testes ut. Personlig synes jeg det var best å være alene de første gangene. Sånn tilfelle det var tissing på gang og ikke squirting. Anbefaler de som vil prøve å lese litt info først. Og å bli godt kjent med kroppen sin (det er nødvendig uansett). Jeg tror det er enklest å bare leke seg fram til dette. Kose med vagina/g-punkt og massere klitoris (hele området, ikke bare knoppen), massasje (ikke bare kjønnet) kan hjelpe på hennes avslapning og velbehag, onanere sammen / leketøy. Og ikke gi seg når det er litt motarbeiding/utpressing i/fra vagina.
Gjest Bjørn82 Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 Personlig så liker jeg ikke å squirte for ofte, for det bruker mye krefter Og jeg gjør det helst i dusjen, da vi som oftest har sex på ting som trekker til seg væsker. Og det virker for meg veldig urenslig, nesten som å tisse i senga. Ellers er det mange jenter som ikke får det til, fordi de tror de må tisse og holder igjen, eller redd for at det skal være tiss (for noen ganger så blir man tissatrengt av overstimulasjon der nede) og da er det veeeeldig flaut liksom... Hadde en engang som absolutt skulle ha meg til å squirte, men han bare stresset meg og jeg kunne ikke for jeg fikk ikke slappet av (var for anstrengt). Det er veldig viktig at hun slapper av og har det komfortabelt når slikt skal testes ut. Personlig synes jeg det var best å være alene de første gangene. Sånn tilfelle det var tissing på gang og ikke squirting. Anbefaler de som vil prøve å lese litt info først. Og å bli godt kjent med kroppen sin (det er nødvendig uansett). Jeg tror det er enklest å bare leke seg fram til dette. Kose med vagina/g-punkt og massere klitoris (hele området, ikke bare knoppen), massasje (ikke bare kjønnet) kan hjelpe på hennes avslapning og velbehag, onanere sammen / leketøy. Og ikke gi seg når det er litt motarbeiding/utpressing i/fra vagina. Motarbeiding/utpressing som typen ved orgasme eller?
spinnwild Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 (endret) Motarbeiding/utpressing som typen ved orgasme eller? Ja, for meg ble det fysisk tyngre (red: kjente at vagina jobba hardt ) å føre dildo inn og ut, men var ikke mye som skulle til da for at jeg spruta. På en måte ta det hakket lengre, om det går an å si det... Men husk at dette ikke er noe man kan tvinge fram uten at jenten vil (det gjelder vel egentlig alt innunder temaet sex). Endret 20. juni 2011 av spinnwild
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå