AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Hva skal til for at en person blir utestengt fra en datingside? Blir en evt. utestengt på livstid eller får man karantene? Gjelder evt. samme regler for facbook, msn, twitter og andre sosiale medier?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 de fleste steder har egne regler. reglene kan man som oftest lese når man registrer seg. på noen sider blir man utestengt for alltid, på andre blir man utestengt for en periode. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Grovt eller gjentagende brudd på regelverket vil jeg tro. Man får nok oftest karantene etter første gangs brudd, og hvis det gjentar seg blir man utestengt for lengre eller all tid.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 Du får prøve grensene da. Har ikke behov for å teste grensene. Lurer på generelt grunnlag da jeg vurderer å rapportere en, men er usikker på om vedkommende bryter reglene. Personlig mener jeg at det kvalifiserer til utestenging på livstid. TS
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 Grovt eller gjentagende brudd på regelverket vil jeg tro. Man får nok oftest karantene etter første gangs brudd, og hvis det gjentar seg blir man utestengt for lengre eller all tid. Hva vil du deffinere som et grovt brudd på regelverket da? TS
Gjest MorAase Skrevet 20. juni 2011 #7 Skrevet 20. juni 2011 Du er usikker på om vedkommende bryter reglene, men du vil ha vedkommend ut på livstid? Håper du selv forstår hvor urimelig denne kontrasten er. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #8 Skrevet 20. juni 2011 Hva vil du deffinere som et grovt brudd på regelverket da? TS Trakassering, oppfordring til ulovlige aktiviteter, personlige angrep, og sikkert mer. Det avhenger jo av hvilken side det er og regelverket satt der.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #9 Skrevet 21. juni 2011 Du er usikker på om vedkommende bryter reglene, men du vil ha vedkommend ut på livstid? Håper du selv forstår hvor urimelig denne kontrasten er. Jeg synes ikke det høres urimelig ut. Hvis man ikke har satt seg godt inn i regelverket så kan man jo tenke sånn som ts.
Gjest navnelapp Skrevet 21. juni 2011 #10 Skrevet 21. juni 2011 Det er denne typen situasjonar blokkering er til for. Det er vanskeleg å nekte ein person tilgang til heile databasen, men du kan bli skjult for h*n. Når du då i tillegg rapporterer personen vil dei som administrerer databasen notere seg namn og nick, og dermed vere meir på vakt viss det skulle kome fleire rapportar.
Gjest MorAase Skrevet 21. juni 2011 #11 Skrevet 21. juni 2011 Jeg tror nok alt vedkommende har gjort er på kommentere Ts sin kropp på et noe for direkte vis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå