Gå til innhold

Parfyme  

53 stemmer

1. 1. Hvor på kroppen påfører du parfyme?

• Håndledd
      27
    • Nakke
      9
    • på/over brystet
      24
    • Halsen
      30
    • bak ørene
      9

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg lurer på hvor på kroppen folk sprayer parfyme og hvor mange sprays. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg sprayer et eller to spray ut i lufta, så går jeg gjennom "skyen".

• Liker 1
Skrevet

Bak øret og i håret.

• Liker 1
Skrevet

På håndleddene, mellom puppene og i nakken.

AnonymBruker
Skrevet

på halsen, en dusj. av og til to. innimellom tar jeg også en dusj på det ene håndleddet, og gnur det andre mot det slik at det kommer lukt på det også.

Skrevet

Tar én spray under det ene håndleddet, og gnir begge håndleddene mot hverandre. Bruker en Eau de Parfume, så den er ganske sterk. Pleide å spraye på halsen, men begynte å reagere på det..

Skrevet

Jeg bruker parfyme-sky-metoden :D

Skrevet

Når jeg skal teste en ny duft sprayer jeg på håndledd, da er det lett å kjenne, pulspunktet får duften tilå utvikle seg kjapt og den er lett å vaske bort om det er skivebom ;)

Til vanlig sprayer jeg der i mot på brystet/halsen. Da utvikler duften seg bra hos meg og den holder bedre siden det gjerne kommer noen dråper på klærne også. Jeg sprayer ikke mellom brystene eller for langt nede på brystpartiet, noen dufter kan reagere negativt når de kombineres med den litt fetere huden mellom brystene og få en harsk bi-duft og det vil vi jo ikke ha :) Eneste untaket er Paris Hilton Orginale, den dufter ekstremt bra på meg om jeg sprayer den i selve kløften, den er min perfekte match rett og slett :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er Eu de toilette sprayer jeg ett spray på halsen, og ett på det ene håndleddet som jeg gnir mot det andre. Er det eu de perfume sprayer ejg ett på halsen, og gnir håndleddene der ;)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

et spray i håret og to spray på håndleddet

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Ein spray i nakken, like ved hårfestet, og ein på eit handledd som eg legg mot det andre. Viss det er ein eau de toilette eller cologne er eg meir raus, og kan godt t.d. ha ein spray på ryggen. På brystet sprayar eg ikkje, då blir eg raud.

Skrevet

Et spray på håndleddet, to i håret. Jeg bruker en veldig lett Eau de toilette, så det eneste stedet duften setter seg ordentlig er på klærne eller i håret.

• Liker 1
Skrevet

jeg sprayer en liten sprut mot halsen og en i luften som jeg går igjennom eller lar falle ned på meg. Er det ikke spruteflaske så blir det håndledd og bak ørene, og kanskje litt på halsen eller bak knærne.

Er jo litt avhengig av hva jreg parfymerer seg for/til. Og om det er sommer eller vinter. Hvilke klær jeg skal ha på, om jeg har på andre produkter som lukter osv.

AnonymBruker
Skrevet

kun i håret, sånn at lukta ikke forandrer seg. gjør at jeg kan bruke alle dufter jeg liker! :rodmer:

Skrevet

Et spray på håndledde, trykker håndleddene mot hverandre og ofte presser jeg håndleddene mot halsen etterpå. Føler at parfyme setter seg veldig sterkt på meg så et spray er nok.

En sjelden gang bruker jeg parfymeskymetoden, og i blant påfører jeg parfymen bak knærne.

• 4 uker senere...
Skrevet

På halsen, nakken og håndleddene. Noen ganger i håret. Et spray hver gang.

Skrevet

Det vaierer. I håret/bak øret. Og litt ellers rundt på kroppen. Blir sikkert 4 spray :P

Gjest Heloise
Skrevet

Nakke og i håret, og litt bak ørene.

Skrevet

Halsen, håret og håndledd.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sprayer; på puppene, håret og mellom bena. Jeg bruker ikke nakken og håndleddene da jeg kan huske at noen sa til meg at man skal aldri bruke parfyme der du har puls siden den kan forstyrre lukten.... ( men jeg vet ikke om dette er sant eller .. men jeg gikk for det)

og skal jeg på middagselskap tar jeg en sån dusj ting:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...