muggi Skrevet 14. november 2003 #1 Skrevet 14. november 2003 Nu blev jeg lidt spændt! Siden vi har remset en masse op om mænds uvaner, lurer jeg på om vi selv kan indrømme vores uvaner? Eller kanskje der siddder nogle hannkøn derude som trænger at få luftet ud?? Nu er dagen kommet gutter
Chiquita Skrevet 14. november 2003 #2 Skrevet 14. november 2003 Jeg har innimellom litt "problemer" med å få klærne fra soverommet (hvor jeg kler av meg om kvelden), og inn på vaskerommet! :-? (Desverre kan det gå noen dager før jeg får flyttet dem) :oops:
Gjest Madley Skrevet 14. november 2003 #3 Skrevet 14. november 2003 Klær jeg har prøvd og ikke godkjent blir liggende der de falt...lenge... :oops: :oops: :oops:
Tusenfryd Skrevet 14. november 2003 #4 Skrevet 14. november 2003 Å jadda - massevis! Pirker på uvesentlige ting. som fx sokker på tørk under bordet. jeg tisser med dodøren åpen og etterlater soverommet med halvåpne skuffer og skap med alle de prøvde og forkastete klærne i en haug på sengen. Jeg tar kontorstolen HANS (tror han, men det er min altså) g jeg maser ham i seng etter timer foran pc-en (dataspill). jeg har en avne til å ha en mening om hvilke galss vi skal bruke til middag og at det faktisk går an å dekke på "feil" - er det mulig... og så stapper jeg søppelbøtten på do så full av alt mulig at den nesten sprekker en gang i uken. Og sikkert mange andre ting også
Gjest Abelone Skrevet 14. november 2003 #5 Skrevet 14. november 2003 Kvinner i min familie har en lei tendens til å snakke i halve setninger. Samt å be mannen sin om å gjøre noe som han likevel akkurat er begynt på. Eks 1. Mannen min reiser seg og går for å sette på kaffen, og jeg sier: kan ikke du sette på kaffen, kjære? Eks 2. Min mor ser at jeg reiser meg for å ta koppene av kaffebordet, og sier i samme nu: Kan du ta med deg litt på kjøkkenet når du går?........... og i det uendelige. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #6 Skrevet 14. november 2003 Klarer aldri å få med meg O.B embalasjen ut av badet og ned i søppelet. Lange hårstrå i vasken på badet. Sminker som ligger rundt i hele leiligheten. Bortsett fra det er jeg perfekt.......
@lfa Skrevet 15. november 2003 #7 Skrevet 15. november 2003 Jeg har en halv garderobe hengende på badekar-kanten. Har en kvart garderobe liggende på en stol på soverommet. Vil jeg ha noe gjort, vil jeg ha det gjort NÅ. Stjeler alle de gode pennene til sambo. Blir ganske hissig når jeg går tom for energi. Sikkert mer også, men... Får ikke så mange klager, da. Så han er sikkert ikke så veldig misfornøyd.
Tigerlily Skrevet 15. november 2003 #8 Skrevet 15. november 2003 åh, her er det mye. -garderoben min bor på soveromsgulvet -jeg nekter å ta oppvasken, uansett hva -jeg er rotete -jeg maser, selvsagt! utenom det, tror jeg megatryn/sambo er fornøyd...
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2003 #9 Skrevet 15. november 2003 - lokker aldri igjen døra på baderomsskapet - gneldrer når jeg må rydde etter de andre - surner hvis jeg må rydde opp etter middagen - elsker å ligge på senga med lørdagsavisene - utrolig lat hvis andre er late - takler overhodet ikke kritikk og det jeg tror er kritikk - forventer at resten av husstanden skal gjøre ting etter mitt hode bortsett fra alt dette så er jeg perfekt!
Gjest Kane Skrevet 15. november 2003 #10 Skrevet 15. november 2003 Åh, jeg kjenner meg igjen i mesteparten av det som er skrevet her altså :oops: Jeg mister fullstendig tolmodigheten når jeg er sliten, både med mann og barn.. Jeg er pirkete og vil ha ting gjort på min måte.. (badehånklær skal legges sammen slik, ikke sånn osv..) Har støv på hjernen og forventer at de andre også har det.. Klær skal i klestampen! Og jeg maser på det altså.. (gneller som en skrev her ) Men det verste ifølge de jeg bor sammen med er at jeg som regel alltid er i godt humør - det er visst den største feilen når de ikke er det......
Gjest sexysadie Skrevet 15. november 2003 #11 Skrevet 15. november 2003 Jeg er utidig før jeg får kaffe om morgenen.
Gjest Vega Skrevet 15. november 2003 #12 Skrevet 15. november 2003 Jeg lukker heller ikke igjen døra til wc, vel og merke når jeg bare skal... (Men nå er toalettdøra helt ute i yttergangen, så han merker det ikke - verre om det kommer noen... eller når vi har besøk, men da skjerper jeg meg...) Jeg er mye og ofte på Kg. Jeg snakker lenge i telefonen, tenker ikke på regningen, dvs. jeg tenker på den, men klarer ikke la være, bryr meg heller ikke om det er lange samtaler til mobiltelefon... for jeg må jo kunne snakke med folk... Jeg er litt rotete, men han er verre... Jeg pleide å spise nattmat og knekkebrød på senga da jeg traff han, men måtte slutte med det... (hadde jo så god plass, en hel dobbelseng for meg selv, da vi møttes...) Jeg er lat, eller makelig anlagt, som det kalles... Jeg er ikke noe fremadstormende karrieremenneske, vil heller være fattig og gjøre minst mulig... og ha god tid til å bare tenke... Jeg kan være frekk i kjeften. Jeg er pysete. Jeg klenger, og gjør meg svak og hjelpesløs... Tja...
Rapitap Skrevet 15. november 2003 #13 Skrevet 15. november 2003 Uvane: drikker Pepsi Max, Tab Extra og Cola Light. Roterer mellom disse. Nå er det Pespi Max perioden, og om mannen har kjøpt feil brus til meg, ja, da blir jeg sur. Så mao: Bitchy!
Gjest Tex Skrevet 16. november 2003 #14 Skrevet 16. november 2003 Jeg er visst en telefonprater av dimensjoner, noe min sambis grynter om hver gang han får regningen (som han betaler) Dessuten er jeg visst utpreget kjedelig, liker ikke actionfilmer eller musikk på full guffe. Jeg er dårlig til å rydde opp etter meg på badet, men vi har "hvert vårt" bad så det burde ikke plage han nevneverdig. Og jeg setter igjen kakaokopper OVERALT for tida, men det er kaldt og jeg fryser og må ha kakao.... Dessuten "gjemmer" jeg posten hans slik at han ikke finner den igjen (jeg legger den i skapet hans) Jeg spretter opp av senga grytidlig i helgene for å rydde hus og vaske klær og har ikke tid til å ligge og kose slik han gjerne vil..... Stakkars mann som holder ut med meg......
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #15 Skrevet 16. november 2003 Oj, oj.... Eg let aldri att skapdører etter meg (som resulterer i kular i mitt eige haud etter møte med hjørna..) Skitne koppar og glass som står ein plass dei ikkje er i vegen, kan stå i evigheiter Er for mykje på KG (skaffe seg eit liv, ja!) Sit oppe alt for lenge,sjølv om eg er stup trøtt, i frykt for å gå glipp av noko (men det skjer jo aldri noko uansett..)
Nabodama Skrevet 16. november 2003 #16 Skrevet 16. november 2003 Drikker for mye cola.... ....og kaffe Har ting for lenge i kjøleskapet, over dato Røyker Napper øyenbryn med speil på stua, men bare når mannen er borte Stapper bæreposer inn i skapet, så de omtrent tyter ut...kaster dem ikke av en eller annen grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå