Gjest ms_kwang Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Hei alle sammen Nå er det slik at jeg har fått hekta på Kpop Noen andre der ute som liker det? Har det siste året prøvd å lære meg koreansk da, siden det ville hjelpe MYE på med sangene å forstå hva de synger Har da lært meg Hangul alfabetet, men men Hvilken er DINE favoritt band? Jeg har hekta på 3 låter fra F.T Island: F.T Island - 널 갖겠다 Jeg...Urlet Youtube hvordan embedder man dem? setter inn media eller? eller bare sette inn linken rett inn? o.O
korean89 Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Oh yes! endelig så fant jeg en tråd om k-pop. min store lidenskap er K-pop det er p.g.a k-pop at jeg har funnet min kjære fra korea. og videre interesse av det at jeg kan omtrent flytende koreansk nå. k-pop er helt fantastisk, det er virkelig en musikk som fenger og som du kan gå og synge på hele dagen! spesielt artig er det når du forstår alt de synger og kan "oversette" tekstene i hodet ditt;) mine favoritter for tiden er nok FT ISLAND: you are a bad girl <3 den har jeg alltid likt 2NE1: go away! Super junior var min store favoritt før, men nå er de ikke det.. jeg hører stortsett på all slags K-POP via min koreanske radio på internett! hvis du vil ha en link til den radion kan du godt PM meg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå