Gå til innhold

NOKA- quick weight loss

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal begynne idag, eller begynte idag men da har jeg spist normal lunsj (sunn), og resten blir shakes. Synes ikke smaken er så ille enda..

Noen med erfaringer??

Gjerne positive :-)

eller noens om vil slenge seg på..

Videoannonse
Annonse
Gjest linneawarp
Skrevet

Skal begynne idag, eller begynte idag men da har jeg spist normal lunsj (sunn), og resten blir shakes. Synes ikke smaken er så ille enda..

Noen med erfaringer??

Gjerne positive :-)

eller noens om vil slenge seg på..

Jeg har brukt NOKA før - da jeg sluttet så senere kom jeg tilbake på samme vekt igjen,

det beste er å trene og spise sunn mat og langsom vektnedgang = best resultatet enn hurtig vekttap så er det stor risiko for å havne på gammel vekt når du spiser normal igjen.

Du får veldig hard mage, tørr tunge og må drikke masse.

Synes alle bør gå på vanlig måte enn suppe/posedietter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joda, gikk ned de siste kiloene. Men jeg mistet alt av muskler og var trøtt og gretten konstant. Da jeg sluttet la jeg på meg igjen, men det var det verd for å få tilbake musklene og styrken.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke erfaring med NOKA, men da jeg snakket med helsekosten om kur, anbefalte de å uansett alltid få i seg totalt 1500 kalorier eller mer. Tror ikke rene pulverkurer er greia- det gir lite energi. Prøv heller å spise to måltider, og ta pulver resten, og pass på totalt kaloriinntak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

NOKA ER KJEMPEGOOOODT...men kan man blande det med nutrilett og spise det omhverandre??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...