Gå til innhold

20 stemmer

1. 1. Ser mohawk/hanekam fælt ut?

• Ja
      9
    • Nei
      3
    • Spørst på personen
      8

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst å gjøre noe nytt med håret mitt fordi jeg alltid har hatt det likt og tenkte litt på å få meg en hanekam. Vet bare ikke om de fleste synes dette ser veldig harry/tåpelig ut eller hva som er det generelle synspunktet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det ser litt kult ut, det skal jeg innrømme, har litt forkjærlighet for det :)

AnonymBruker
Skrevet

spørst?

El oh el.

• Liker 2
Skrevet

Så lenge du ikke barberer bort alt håret på sidene, kan det bli kult. Du finner ikke ut om du kler det, før du prøver det :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Tenkte å ha det slik som på dette bildet: hxxp://www.christoffergunnestad.no/2010/08/ny-frisyre-men-hva-og-av-hvem/mohawk-4/ (bytt ut xx med tt :P)

Gjest Spinell
Skrevet

Spørs hvor gammel du er og hva du driver med til daglig.

Hadde mannen min, på over 40, kommet hjem med det ville jeg blitt ytterst forundret og hatt problemer med å ta ham seriøst.

Samme hvis jeg hadde møtt en nyutdannet advokat, eller siv.ing som skal lede en stor utredning.

Men er du under 25 og enten student eller i en bransje der du ikke trenger å utstråle autoritet og seriøsitet så be my guest.

• Liker 2
Gjest Consensio
Skrevet

Er ikke enig med Spinell jeg da :fnise:

Syns det er fargerikt og forfriskende når mennesker som hun nevner kommer med en helt annen hårsveis enn man hadde trodd.

Om ts burde ha en slik sveis kommer helt an på hvordan ts ser ut. Noen kler det, andre kler det ikke.

• Liker 1
Gjest Spinell
Skrevet

Jeg er nok kjent for å være litt konservativ ;)

Men på den annen side: de yrkesgruppene jeg nevner risikerer å møte mange som er langt mer konservative (og eldre) enn meg, så de kan like gjerne ta konsekvensen av det.

(Har relevant egenerfaring; riktignok ikke med mohawk, men det er ikke så mange årene siden jeg kunne karakterisere meg selv som en ung, kvinnelig sivilingeniør. Utradisjonelle innslag møter sjelden stående ovasjoner i en konservativ bransje, kan man si.)

AnonymBruker
Skrevet

Endringer skjer ikke om ingen endrer seg. Jeg syns hanekam er dritkult!

Skrevet

Om du ser litt badass ut fra før av, så go for it. Om du derimot ser ut som en gladkristen, tror ikke jeg hanekam ville sett så veldig bra ut.

Skrevet

Jeg vil nå si at om man trenger å spørre hva andre synes, så er man ikke en kandidat for hanekam.

• Liker 2
Skrevet

Søtt på smågutter, sønnen min på 3 år hadde det ei stund. :lur:

Skrevet

Det er fint om man er tøff nok til å bruke den. Du skal være litt typete om det passer synes jeg.

Min samboer er ansatt i Forsvaret og har en svakere versjon av mohawken du viser bildet av, men det er definitivt den frisyren. Bare ikke så høy i midten. Jeg synes han kler den godt :jepp:

Han har jo hatt andre frisyrer også, men med den type jobb, og hans attitude er den perfekt.

Så ja, det er fint til riktig type.

Har ikke sett deg og kan ikke svare om det passer deg. Personlig har jeg ikke sett noen blonde med mohawk jeg synes har vært fint da... Kanskje Beckham.. :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...