Gå til innhold

Trenger bleietips!

Anbefalte innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Jeg har ei lita tuppeline på 17 måneder som vi har begynt å slite med å finne egnede bleier til!

Hun har fra hun ble født vekslet mellom Pampers og Libero. Etter at vi hadde brukt Libero en god stund, syns vi hun lett ble rød på stumpen, og med Up&Go fra Libero blir hun sår/rød fremme på tissen!

Vi prøvde dermed å gå tilbake til Pampers igjen, men de syns vi er litt smale over rumpa hennes, så det har noen ganger resultert i at avføringen kommer utenfor. Pampers sine Up&Go bleier blir rett og slett for smale, og i tillegg sklir de lett ned hvis hun ikke har på seg body.

Er det noen andre bleiemerker jeg bør prøve på henne? Har liksom fått for meg at Up and Go er veien å gå nå som hun er så aktiv, men det er kanskje bare tull fra min side?

Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker ikke trusebleier da jeg synes det er greit å kunne regulere vidden rundt midjen. Up & Go blir rett og slett for vide for vår gutt på 2 år. Bruker Pampers Active Fit og er veldig fornøyd, men nå er det forskjell på barn så de passer nok ikke for alle. Har du prøvd noen av de billigmerkene, f.eks. Landlord? Mener å ha lest et sted at det var mange som var fornøyd med disse. Har ikke testet dem selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...